Ochelari de soare originali

A venit primavara, in curand va veni si vara si odata cu ea va veni soarele. Deci trebuie sa incepem sa purtam ochelari de soare.
Sincera sa fiu pana acum purtam niste ochelari de soare vechi de vreo 2 ani dar anul asta m-am gandit ca merita sa imi cumpar si eu unii noi (cred ca merit nu?). Ma rog m-am hotarat sa imi cumpar si am plecat la shopping. Am colindat in lung si in lat magazinele dupa niste ochelari, dar inafara de chinezariile care ne-au invadat de ceva ani incoace nu am gasit nici urma de ceva mai original (sa zic asa).
Cum traim in secolul internetului m-am gandit sa arunc un ochi si prin magazinele virtuale. Ei bine ... ce credeti? Am gasit exact ce aveam nevoie, ochelari de soare de femei.
Dupa cum v-ati dat seama (daca ati dat click pe linkul de mai sus) este vorba de un magazin online, dar nu orice fel de magazin, ci unul specializat pe vanzarea de ochelari originali .
Am navigat printre numeroasele modele de ochelari si am observat ca acest magazin ofera o gama diversa de ochelari cum ar fi ochelari pentru copii, ochelari de soare indicati pentru condus, ochelari sport si multe alte modele (v-as indica sa intrati pe site pentru ca aveti din ce alege).
Scopul meu a fost sa imi cumpar niste ochelari de soare originali si am facut-o. Iata mai jos si modelul ales de mine.


Ochelari de soare (de stradă) cu lentile polarizate
Rama cu model Havana iar lentilele sunt maro.
Lentilele au filtru de categoria 3 (protectie contra radiatiilor puternice).







Deci daca doriti o pereche de ochelari de soare originali, moderni dar si ieftini www.ochelarioriginali.ro este locul unde puteti gasi.

0 comments:

Trimiteți un comentariu