Retete cu putine calorii: Morcovi cu portocale

Ingrediente:
4-5 morcovi potriviti
2 portocale si jumatate
1 lamaie
4 linguri de ulei de masline
30 g unt coriandru
patrunjel verde
migdale
sare, piper


Mod de preparare
Se curata morcovii de coaja, se fierb in apa cu putina sare, se scot din apa, iar dupa ce se racesc, se taie rondele subtiri. Se prajesc in unt rondelele de morcov, se adauga peste ele zeama stoarsa de la doua portocale, se condimenteaza cu coriandru, sare si piper, dupa gust. Se soteaza impreuna 10 minute, amestecand mereu. Se lasa sa se racoreasca, apoi se toarna intr-o salatiera. Se acopera si se lasa in frigider timp de o ora. Intre timp se prepara un sos vinegreta, amestecand sucul de lamaie cu sucul unei jumatati de portocala si doua linguri de ulei. Se adauga sare si piper, dupa gust, dupa care se asezoneaza salata. Se serveste cu migdale prajite, presarate deasupra si frunze de patrunjel.

3 comments:

denisia spunea...

sună bine.. o să încerc şi eu...

dulcik spunea...

Am incercat eu reteta si e foarte buna si usoara de facut

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

Trimiteți un comentariu