Secrete bune de pastrat

Trebuie sa fii constienta ca "a ascunde" sau "a omite" un detaliu nu inseamna "a minti".Paradoxal, unele marturisiri pot face mai mult rau decat bine relatiei voastre, de aceea ar fi indicat ca anumite detalii sa le pastrezi numai pentru tine.

Printre acestea se numara:

1 Fostele iubiri
Daca nu este relevant pentru actuala ta relatie, toti barbatii din trecutul tau trebuie sa ramana in trecut. Cu siguranta barbatul de langa tine stie ca inainte sa-l intalnesti pe el nu ai trait intr-o manastire, asa ca daca te vrea langa el trebuie sa te iubeasca pentru ceea ce esti si nu pentru ce ai fost.
Daca iubitul tau te intreba despre fostii, el nu-si doreste sa afle decat un singur lucru: ca nu au fost mai buni decat el. Putin il intereseaza nume, date financiare, marci de masina sau de costume, din aventurile tale.

2 Cum iti cheltuiesti banii
Daca nu aveti banii la comun, fiecare este pe cont propriu. Pentru el este stresant sa te plangi sau sa te lauzi cu ultimele achizitii (care lui oricum i se par inutile)- pantofi, curele,posete, esarfe, etc,
In consecinta, atunci cand el iti face un compliment legat ce rochia ta superba, nu te pierde in detalii despre pret, firma si cat ai alergat dupa ea. Daca te intreaba cat a costat poti doar sa-i subliniezi ca a fost muuuult mai ieftina decat iPod-ul pe care si l-a cumparat el ultima data.

3. Ce crezi (cu adevarat) despre familia lui
Discutiile despre familia lui pot fi interminabile iar majoritatea degenereaza in certuri. Nu ai vrea si nu ar avea niciun sens sa-ti supui relatia unor astfel de divergente. Chiar daca mama lui se transforma in cel mai mare dusman al tau, tot nu trebuie sa-l provoci, caci va avea impresia ca-l vei pune sa alega intre tine si familia lui. Daca te simti chiar atat de rau in preajma lor, incearca sa-i eviti, pe cat posibil.

4. Flirturi inocente
Iti iubesti partenerul dar asta nu inseamna ca nu ai voie sa discuti si cu alti barbati. Flirturile sunt chiar sanatoase, atat timp cat raman inocente. Pentru orice femeie este important sa stie ca inca mai are acel "ceva" care ii atrage pe barbati, mai ales daca simti ca persoana de langa tine incepe sa-ti dea mai putina atentie. Oricum, aceste observatii ar trebui sa le pastrezi numai pentru tine, pentru ca daca vei incepe sa-i povestesti si lui cum vecinul se uita insistent in decolteul tau cand ati coborat cu liftul, nu vei face altceva decat sa-i provoci o stare de nesiguranta.

5. Ce crezi (cu adevarat) despre cadourile lui
Nu mereu te poti bucura ca primesti in dar exact ceea ce-ti doresti. Se stie ca barbatii au un talent deosebit de a-si surprinde partenerele cu niste cadouri total nepotrivite. Chiar daca nu te incanta la maximum darul lui, nu trebuie sa-i reprosezi asta in fata. Incearca sa gasesti acel ceva "bun" la fiecare cadou in parte. Barbatii nu sunt tocmai experti in a-si exterioriza sentimentele, asa ca un cadou este modul lor de a-ti arata ca ii pasa. Daca le respingi cadoul, ii respingi sentimentele.
Data viitoare da-i cateva indicii despre ceea ce ti-ar placea sa primesti; de exemplu arata-i un magazin care iti place mult si in care mereu gasesti lucruri pe gustul tau.

3 comments:

Unknown spunea...

Haha, tare asta cu cadourile. Dar vreau sa iti spun ca eu mereu ii spun ce parere am de cadouri. Intr-un an mi-a cumparat un parfum care nu mi-a placut deloc. Si i-am spus. Ok, nu i-a placut dar macar stie ca pe viitor sa intrebe inainte sa cumpere ceva (si pe deasupra a mai si cheltuit o gramada de bani)

dulcik spunea...

Eu ii spun atunci cand imi cumpara cate un cadou daca imi place desi ma cunoaste destul de bine si stie ce gusturi am desi de obicei atunci cand imi face un cadou ma ia pe mine sa imi aleg

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

Trimiteți un comentariu