Ce isi doreste o femeie de la un barbat?

Ce isi doreste o femeie de la un barbat? este o intrebare care chinuieste mintile barbatilor de foarte multa vreme si pur si simplu m-am gandit ca a venit momentul sa ii ajutam sa descopere lucrurile care pe noi ne fac fericite.

Urmatoarea lista le este dedicata barbatilor pentru a sti ce isi doreste o femeie:
- Barbati care le fac sa se simta bine
- Barbati care le fac sa rada si sa se distreze
- Barbati care au foarte mare incredere in ei
- Barbati langa care se simt protejate
- Barbati care au un statut social care degaja impresia de putere (bani, prieteni, influenta)
- Barbati care arata bine
- Barbati in care sa poata aiba incredere
- Barbati care sa fie mereu alaturi de ele
- Barbati care nu isi doresc de la o relatie numai sex
- Barbati care sa le faca sa se simta mereu pe primul loc in viata lor
- Barbati independenti
- Barbati care sa aiba incredere in ceea ce spun ele
- Barbati care sa nu le compare cu altcineva

3 comments:

samets spunea...

E adevarat ca multe din lista amintita barbatii nu le fac. Dar de multe ori nu le fac, deoarece nu sunt constienti de dorintele femeilor. Mult depinde de femeie. Femeia trebue sa fie capabila sa impinga, motiveze barbatul, sa-i dea niste semnale si sugestii

vibratorul spunea...

Foarte adevarat,dar chiar daca un barbat nu indeplineste toate conditiile mentionate mai sus,prefer sa aiba doar o parte,dar sa stie sa respecte

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

Trimiteți un comentariu