Ce isi doreste un barbat de la o femeie?

Zilele trecute stateam de vorba cu prietenii mei si din vorba in vorba am ajuns la subiectul femei.Eu fiind singura fata intre baieti i-am intrebat ce isi doresc ei de la o femeie,cum arata femeia visurilor lor.
Iata raspunsurile lor:

- sa arate bine ...
-sa fie intelegatoare (adica sa inteleaga cand el trebuie sa iasa la o "bauta" cu amici lui fara ca ea sa il insoteasca)
-sa nu fie geloasa (Citez "Nu imi place sa imi faca crize de gelozie fara motiv")
-sa nu tipe ( de obicei in majoritatea cazurilor femeile sunt "isterice")
-sa nu fie fitoasa
- sa stie sa comunice ("Imi place sa am mereu un subiect de discutie cu ea")
-sa fie de acord mereu cu tot ceea ce zic (probabil ei vor o femeie supusa lucru cu care eu cel putin nu sunt de acord)
-sa fie mereu sexy (Imi place ca femeia de langa mine sa arate mereu sexy dar nu sa fie vulgara)
-sa nu bea alcool ( Nu imi place sa am alaturi de mine o persoana care miroase a alcool si cel putin sa vad o femeie beata mi se pare cel mai inspaimantator lucru)
-sa fie o femeie de casa (Imi place ca iubita mea sa stie sa gateasca)
-sa aiba simtul umorului
-sa ma aprecieze pentru ceea ce sunt si pentru lucrurile pe care le fac
-sa ma iubeasca neconditionat
-sa nu fie genul de femeie interesata
-sa nu ma critice
-sa nu fie posesiva
-sa stie sa respecte

0 comments:

Trimiteți un comentariu