Dieta de slabire cu supa de ceapa

Cura de slabire cu supa de ceapa este o dieta de slabit folosita si de bunicile noastre, asa incat o puteti folosi cu incredere si dumneavoastra. Este foarte simplu de urmat, nu necesita efort deosebit pe o perioada lunga de timp, iar satisfactia va fi garantata! Tot ce trebuie sa faceti este sa urmati intocmai reteta de supa de ceapa, care se prepara foarte usor:
-4 cepe albe mari
-o legatura de pastarnac
-2 radacini de patrunjel
-4 morcovi
-patrunjel tocat
-putina sare si piper
Supa de ceapa se prepara in fiecare zi in timpuL acestei cure de slabire , pentru a fi mereu proaspata; toate legumele de mai sus se fierb in 3 litri de apa. Urmeaza un program alimentar oarecum lejer, in uramatorii parametrii:
Pasul 1 in urmarea acestei cure de slabire- dimineata, pe stomacul gol, beti un pahar de apa fierbinte in care ati dizolvat 2 linguri de otet de mere, facut in casa
Pasul 2 in cura de slabire - urmeaza micul-dejun, care consta intr-o farfurie de supa de ceapa fierbinte cu 2 pemeti din faina neagra / secara
Pasul 3 in cura de slabire- la ora 12:00 veti manca tot o farfuri de upa de ceapa fierbinte si salata de cartofi cu masline si rosii
Pasul 4 in cura de slabire- la ora 17:00 beti un ceai de plante si mancati 2 mere
Pasul 5, si ultimul, al acestei cure de slabire- la ora 18:00 mancati inca o farfurie de supa de ceapa, si nimic altceva.
Daca uramati aceasta cura de slabire cu supa de ceapa trei zile consecutiv intr-o saptamana, rezultatul este foarte incurajator: 3-4 kilograme pierdute! In restul zilelor incercati sa nu mancati dulciuri, grasimi sau fainoase. Se va dovedi foarte eficienta aceasta cura de slabire cu supa de ceapa mai ales daca este combinata cu putin efort fizic. Iata ce faceau casnicele pe vremea bunicii pentru a-si mentine silueta: intretinerea gospodariei curate era o maniera excelenta de a face exercitii fizice, asa incat daca si dumneavoastra gasiti spalatul rufelor, a geamurilor, aspiratul, etc o corvoada, aflati ca ele va ajuta in cura de slabire. Multe calorii veti arde astfel, fara ca macar sa va dati seama.

1 comments:

Anonymous spunea...

Salvează-ți căsnicia și recuperează-ți urgent fostul iubit după despărțire / divorț ”Mă numesc Felicia, voi fi dator pentru totdeauna marelui doctor Egwali pentru că am reparat căsătoria ruptă după ce soțul meu m-a părăsit pentru o altă amantă timp de 6 luni. Nu am crezut niciodată în vrăji până când prietenul meu nu mi l-a prezentat. La început, am fost sceptic în privința asta, pentru că am auzit multe despre vrăjitorii falși, dar mi-am pus îndoielile în spate, fiind disperat să-mi recuperez soțul și am făcut în conformitate cu ceea ce mi-a cerut el să fac. . Acum soțul meu s-a întors la doar 48 de ore după ce l-am contactat. Trăiesc din nou fericit cu soțul meu după 6 luni de divorț și nu mă voi odihni până nu va fi cunoscut de lumea pe care i-am spus-o. De asemenea, este specializat în vrăji la loterie, vindecarea diferitelor tipuri de boli, plante pentru sarcină, E.T.C. Conectați-vă cu Doctor Egwali prin poșta sa (Dregwalispellbinder@gmail.com) sau Whats-app la +2348122948392

Trimiteți un comentariu