Diete pe grupe sanguine: Dieta Grupa A2

Dieta Grupa A2

Cunoscuta si ca grupa cultivatorului / vegetarianului, este ceva mai recenta, (vremurile cand omul a trecut de la stadiul de vanator, la cel de agricultor). Dieta celor care au aceasta grupa se axeaza pe vegetale, eliminand din alimentatie, pe cat possbil, carnea rosie. Odata cu inaintarea in virsta scade capacitatea de asimilare a vitaminelor liposolubile de aceea se recomanda o suplimentare a alimentatiei cu Vitamina A pentru cresterea imunitatii si a puterii de adaptare la stres. Urmind dieta grupei A, creste imunitatea si pot fi evitati factorii de risc care genereaza anumite boli specifice acestei grupe: bolile cardiace si diabetul.

Alimente care favorizeaza cresterea in greutate:

* Carne - slab digerata, depozitata sub forma de grasime creste nivelul toxinelor digestive
* Produse lactate - inhiba metabolismul substantelor nutritive, sporesc secretiile mucoase
* Fasole mare - interfereaza cu enzimele digestive, rata metabilica lenta
* Fasole lima - interfereaza enzimele digestive, rata metabolica lenta
* Grau (in cantitati excesive) - inhiba eficienta insulinei, afecteaza utilizarea caloriilor

Alimente care te ajuta sa slabesti:

* Uleiuri vegetale - ajuta digestia eficienta, previn retentia hidrica
* Alimente pe baza de soia - ajuta digestia eficienta, se metabolizeaza rapid, optimizeaza functia imunologica
* Legume - ajuta metabolismul eficient, cresc mobilitatea intestinala
* Ananas - creste utilizarea caloriilor, creste motilitatea intestinala

Produse din carne si carne de pasare:

Neutre:

* Pui de gaina, gaini cornwall, curcan

De evitat:

* Costita, vita, carne tocata de vita, bivol, rata, gasca, sunca, inima, miel, ficat, oaie, potarniche, fazan, carne de porc, iepure, carne de vitel, vanat, prepelita

Poduse lactate si oua:

Deosebit de benefice:

* Branza de soia, lapte de soia

Neutre:

* Branza farmer, branza feta, branza de capra, lapte de capra, kefir, string cheese, mozarella cu continut scazut de grasimi, ricotta cu continut scazut de grasimi, iaurt, iaurt cu fructe, iaurt congelat

De evitat:

* Branza americana, blue cheese, branza de brie, unt, lapte batut, camembert, cazeina, branza cheddar, branza colby, branza cottage, branza cu smantana, branza adam, branza emmenthal, branza gouda, branza gruyere

Uleiuri si grasimi:

Deosebit de benefice:

* Ulei de seminte de in, ulei de masline

Neutre:

* Ulei de Canola, ulei din ficat de cod

De evitat:

* Ulei de porumb, ulei din seminte de bumbac, ulei de arahide, ulei de sofran, ulei de susan

Legume:

Deosebit de benefice:

* Anghinare domestica, anghinare de ierusalim, frunze de sfecla, broccoli, morcovi, verdeturi collard, cicoare, papadie, escarole, hrean, nap, laptuci romaine, gulie, praz, okra, cepe rosii, cepe spaniole, cepe galbene, usturoi (spaniol), usturoi galben, patrunjel, ridichi, spanac, muguri de alfalfa, sfecla, mangold, tempeh, tofu, fasole aduke, fasole azuki, fasole neagra, fasole verde, fasole pinto, soia rosie, linte domestica, linte verde, linte rosie, mazare neagra

Neutre:

* Arugual, sparanghel, avocado, muguri de bambus, sfecla bok choy, chimion, laptuci mescalun, conopida, telina, asmatui, coriandru, porumb galben si alb, castravete, mustar ridiche daikos, andive, chimion dulce, ferigi fiddlehead, laptuci bibb, laptuci boston, laptuci iceberg, salota (hamse), ciuperci abalone / enoki / portobello / tree oyster / shiitake / maitake, alge, masline verzi, ceapa verde, radicchio, ridichi, rappini, nap suedez, arpagic, varza de bruxelles, varza mung, radish sprouts, dovlecel toate tipurile, castane de apa, nasturel (macris de balta), zucchini, fasole cu boabe late, fasole cannellini, fasole fava, fasole jicama, fasole saltareata, fasole cataratoare, fasole alba, mazare verde

De evitat:

* Varza chinezeascaa / rosie / alba, vinete, fasole lima, ciuperci de casa, masline negre / grecesti / spaniole, ardei verzi / jalapeno / rosii / galbeni, cartofi dulci / rosii / albi, rosii (tomate), ingame, fasole aramie, fasole garbanzo, fasole mare, fasole lima, fasole navy, fasole rosie, fasole tamarid

Cereale:

Deosebit de benefice:

* Amarant, hrisca

Neutre:

* Orz, fulgi de porumb, faina de porumb, crema de orez, kamut, mei expandat, tarate de ovaz, faina de ovaz, orezi expandat, tarate de orez, secara alba

De evitat:

* Crema de grau, familia, faina de cartofi, granola, grape nuts, germeni de grau, cereale combinate, grau decorticat, tarate grau

Fructe:

Deosebit de benefice:

* Caise, mure, afine, boysenberries, cirese, merisor, , grapefruit, smochine uscate, smochine proaspete, lamai, ananas, prune negre / verzi / rosii / uscate

Neutre:

* Mere, stafide normale / negre / rosii, curmale, boabe de soc, agrise, struguri negrii / verzi / rosii, guava, kiwi, capsuni, kumquat, fructe de tei, loganberries, pepene canang / casaba / de craciun / crenshaw / spaniol, lubenita, piersici de toamna cu coaja neteda, piersici, pere, curmale japoneze, rodii, priickly pear, zmeura, carambola

De evitat:

* Banane, nuci de cocos, mango, pepene cantalup / dulce, portocale, papaya, rubara, mandarine

Sucuri si lichide:

Deosebit de benefice:

* Caise, morcov, telina, cirese negre, grapefruit, ananas, prune uscate, apa (cu lamaie)

Neutre:

* Mere, cidru de mere, varza, castravete, struguri, suc de legume, merisor

De evitat:

* Portocala, papaya, tomate

Ceaiuri si plante:

Deosebit de benefice:

* Alfalfa, aloe, brusture, musetel, echinacee, schinduf, ghimber, ginseng, ceai verde, paducel, ciulin laptos, macese, iarba sfantului Ion, ulm alunecos, valeriana, stone root

Neutre:

* Studenita, podbal, papadie, dong quai, soc, gentiana, hamei, voronic, radacina de lemn-dulce, tei, dude, lumanarica, mentha crispa, frunze de zmeura, salvie, sarsaparila, sminichie, traista ciobanului, golden seal, mentha piperita, cimbru, patrunjel, verbina, mesteacan alb, frunze de capsuni, gura lupului, coaja de stejar alb, coada soricelului

De evitat:

* Iarba matei, ardei rosu, matasea porumbului, trifoi rosu, rubarba, stevie galbena

27 comments:

Anonim spunea...

CU ASEMENEA ALIMENTE MORI DE FOAME

dulcik spunea...

Sa sti ca cam asa este...eu raman fidela dietei lui monti

Anonim spunea...

eu incerc sa ma incadrez in aceasta dieta si chiar ma simp foarte bine si stiu ca este benefica pentru sanataea mea.

Anonim spunea...

cine-mi spune o dieta pe zile sa clabesc cam 8kg,

Anonim spunea...

femeile incearca tot felul de diete timpite, slabesc dupa care pun inapoi... succesul garantat in a avea un corp frumos si de invidiat e sa urmezi dieta dupa grupa ta sanguina...tre sa incerci ca sa vezi ca intradevar lucreaza.....si ca sa intelegi cum aceasta dieta lucreaza si ce are cu grupa ta de singe tre sa te informezi... eu am avut posibilitatea sa mi cumpar cartea grupei mele sanguine, o poti lua cu tine oriunde, restaurante......nu va timpiti la cap cautind tot felul de diete.... e o promisiune pu o perioada scurta ceea ce vrei tu intradevar e sa arati bine tot timpul pu ca odta ce inaintezi in virsta corpul va reactiona si mai dificil la diete........

Anonim spunea...

chiar ca fac foamea daca ma tin de acesta dieta :))

Anonim spunea...

EU CRED CA POTI FACE IN ASA FEL SAA FIE TOTUL OK
DIM -MORCOV TELINA MAR
PRINZ-SALATA VARZA CU BRINZA SAU OREZ ASORTAT CU CE GASESTI ACOLO
......................SI TOT ASA
A...........NU UITA DE;APA CU LAMIE SI CEAI-MINIM2LITRI
SUCCES CHIAR MERITA
PS;NU IARNA

Anonim spunea...

nu se moare ,eu manic de aprosimatitiv de 3 ani vegetale si muncesc ma simt ok super ok!! nu am putut crede multumtes!! si nu uitati ca de carne se moare dar de fructr si legume nu!!

Anonim spunea...

eu sincer nu cred k este imposibil de tinut o asemenea dieta...dar nu am inteles cat se slabeste,ca daca doar 1 kg la luna chiar nu merita?????????????Aproo eu am tinut cam 15 zile dieta dukan si am slabit 10 kg fara multe sacrifici...puteti incerca:)

Anonim spunea...

eu am slabit cu dieta asta 22kg intr-un an de zile ...acum nu mai slabesc dar ma mentin si nu ma privez de la alte placeri dar totul e cu masura .secretul intr-o dieta buna e sa ai vointa si curaj sa o duci pana la capat

Anonim spunea...

imi poate trimite si mie pe mail budururalucaanda@yahoo.com cum ati tinut exact pe zile?un model de regim ptr grupa de sange a 2 as vrea si eu.cu dim pranz si cina sa imi fac o idee la cul ati combinat alimentele.va multumesc tare mult.

Anonim spunea...

Cei care (afirma) ca nu inteleg cum se slabeste sunt niste idioti. Apoi spun ca, citez 'cu aceasta dieta mor de foame. De doua ori idioti prima data ca nu inteleg(cica) apoi pt ca nu au vointa spun ca 'mor de foame cu alimenetele astea). Pai daca mancati numai forneti si aveti numai salam in frigider. Hai mars in plm de grasi. P.S. In aceasta categorie nu intra cei care au afectiuni- sunt bolnavi9 sunt exclusi comentariului de mai sus)- cu toate ca, cunosc cativa OBEZi care au afectiuni si tot nu tin regim.

Anonim spunea...

de trei saptamani tin si eu dieta pt aceasta grupa de sange si nu mor de foame(de pofta poate ca de toate as pofti).Am inceput sa tin in urma unui control la o clinica care se ocupa cu bioenergia si care spre mirarea mea mi-au spus lucruri pe care doar eu le stiam asa ca am mare incredere in ei.Eu nu am slabit in urma acestei cure dar nu aveam nevoie am 50 kg la 40 de ani.Pentru cei care vor sa incerce este un bun mod de detoxifiere a organismuli.Mult succes

Mitu spunea...

Trebuie sa avem o viata echilibrata, dieta este doar o parte din aceast proces

Anonim spunea...

morcovi ananas si lamaie la greu...carne de peste/pui sau curcan o data la 2 zile...fara paine si chestii acidulate...si am pe minus 20 kg in 2 luni...a si cu miscare pe langa dieta+sauna.succes!!! de la 101 kg am 80,79 oscilez...si ma simt excelent.Eduard

Anonim spunea...

Ar trebui sa mancam vesnic așa deci sa aparțină de viața de zi cu zi si atunci nu o sa mai privim aceste lucruri ca fiind o dietă. Multe alimente nu sunt sănătoase pentru organismul uman si știm lucrul acesta și totuși le mâncăm iar după un anumit timp ne dam seama ca nu ne este bine de ex ne ingrasam si acest lucru este cea mai mare otrava pentru organism.Noi decidem pentru sănătate deci mâncați sănătos si nu o sa aveți probleme de sanatate si de îngrășare.

Anonim spunea...

buna..imi puteti da un sfat va rog?!strugurii ingrasa?---eu as putea minca toata ziu struguri..m-ai ales acuma in perioasa lor,..mersi mult

Anonim spunea...

am 50 de ani sunt vegetariana.nu am mincat carne niciodata.de niciun fel.ma simt foarte bine.am 1.75.si 66 kg.nu fac niciun tratament cu medicamente nu am avut nicio operati.deci va recomand sa va hraniti sanatos.chiar merita.pentru o viata sanatoasa.mancam ca sa traim.NU TRAIM CA SA MANCAM

Anonim spunea...

Cred ca Dieta Dukan este una dintre cele mai eficiente diete de slabit! Am urmat pas cu pas aceasta dieta si am slabit in total 13 kg! Sunt foarte multumit de ea!

Anonim spunea...

Da dukan e buna, si eu am slabit

Anonim spunea...

Eu una sunt total impotriva dietei Dukan am incercat si eu dar nu am obtinut rezultate ba mai mult am facut o"frumoasa "cadere de calciu nu va recomand aceasta dieta cel mai indicat este sa -ti formezi un regim alimentar echilibrat in functie de grupa sangvina asa am reusit sa slabesc 30kg in 6 luni fara nici o problema

Anonim spunea...

Vorbe goale,fiecare organism este unic.Nicio dieta nu-ti poate garanta ca dupa ce ai slabit nu te mai ingrasi cu toate ca faci excese.Mancati sanatos si mai ales CUMPATAT!

Anonim spunea...

Dragul meu anonim, da-mi voie sa iti spun ca si eu sustin alimentatia bazata pe grupele sangvine. Sa nu uitam ca cele mai grave boli se instaleaza datorita alimentatiei necorespunzatoare si pe fond mental. Medicina alopata trateaza simptomul, medicina holistica doreste sa previna cauza,dar fara ajutorul nostru nu e posibil. Din punctul meu de vedere conteaza mai mult calitatea vietii decit cantitarea ei. Sa fiti binecuvintati.

Mihaela Bebeselea spunea...

Atatea de evita ca pana la urma ce mai mananc...????

Eugen moldovan spunea...

pentru domnu care afirma ca are 50 ani si nu a mancat nici odata carne se presupune a fi reformist ..e asa domnule ?
as dori sa va lasati un numar de telefon la adresa de mail unguratilo@yahoo.com astept cu interes mesajul dvs ...

Anonim spunea...

deci eu tot invers am facut...doar ce mi-am facut grupa sanguina...nu stiam de ce nu slabesc...si nu stiam de ce ma simt naspa de la unele produse mancate..eu tot ce nu aveam voie mancam.....

Anonim spunea...

Un articol foarte interesant, parerea mea este ca Dieta Dukan este una foarte buna, eu acum sunt la etapa de "atac" si am slabit deja 5 kilograme.

Trimiteţi un comentariu