Tipuri de personalitate

Din ce in ce mai mult intalnesc persoane care imi spun : - inteleg ce vrei sa spui despre atractie dar nu am intentionat sa ma port asa rau cu femeile… sau - stiu despre ce vorbesti pentru ca aceste lucruri mi s-au intamplat toata viata, sunt un tip de treaba, si vreau ca femeile sa ma placa pentru ceea ce sunt eu.. si - chestia asta nu are sens.
Toata viata mea am fost un tip cuminte, cel mai de treaba dintre cei de treaba, iar cand m-am hotarat sa invat sa am succes la femei aceasta a devenit un OBSTACOL pentru mine.
Sa va explic: Asta s-a datorat pentru ca inainte credeam ca fiind un tip de treaba era singura cale sa am succes cu femeile, si nu puteam percepe o alta cale.
In alte cuvinte, vedeam cum femeia era atrasa de un tip rau si abuziv, si ma gandeam ca fie femeia era lovita in cap, sau el se purta frumos cu ea in restul timpului.
Dupa cum stiti este greu sa convingi o persoana despre un adevar cand aceea persoana are deja o parere despre subiect. Persoana respectiva va folosi tot ce spui ca sa justifice ca ea are dreptate si tu nu!
Si eu am facut la fel.
Oricate dovezi am gasit ca sa justifice contrariul eu totusi pe undeva credeam ca fiind “tipul de treaba” , cumparand cadouri si platind pentru consumatie, invitand in oras si in general lasandu-le ca ele sa fie in control , trebuia sa fie solutia pentru a la atrage.
Dupa ce am continuat asa o vreme miam dat seama CEVA ce mi-a schimbat total perspectiva.
Smecherii atrag femei sexi.
Un comportament egoist, oricat de nesanatos vi se pare, atrage deseori femeile.
Dar imi venii un gand… Imi place ideea sa am succes la femei, dar urasc sa mint, sa ma port urat cu ele, sau sa induc in eroare.
Inlauntrul meu doream sa fiu bun.
Trebuia sa fie o CALE ca sa am succes fara sa fiu abuziv. Vestea buna e ca exista o cale, dar trebuie sa pui la o parte ideile tale despre acest domeniu ca sa dezvolti altele.
Mai intai, cred ca am gasit elementele care sunt folosite de smecheri dar fara continutul abuziv, astfel poti sa ai parte de ambele lumi, sa fii bun si sa te comporti bine cu ele, dar sa le oferi ceea ce doresc, ATRACTIA.
Deci, de ce sunt atrase femeile de smecheri, de cei violenti?
Raspunsul scurt este ca nu este o alegere, pur si simplu se intampla. Femeile nu aleg sa fie atrase de smecheri cum barbatii nu aleg sa fie atrasi de femei tinere, frumoase, cu un corp sexi. Am fost programati intr-un fel, noi barbatii:
Priveste o tipa sexi –>> Simte atractie
Femeile au la fel un mecanism dar este oarecum mai complex.
Da, femeile simt atractie fata de tipi extrem de frumosi dar ele simt o mai mare atractie fata de un anumit tip de personalitate sau comportament decat pentru fizic.
Deci pe scurt , e ceva ce se intampla inlauntrul femeii si nu este ceva ce ea alege.
Hmmm, ce o fi asa special la smecheri, de creaza acest sentiment incontrolabil, numit ATRACTIE?
Mai intai va raspund prin ceea ce nu este :
NU ESTE abuzul sau violenta, in nici un caz, sa nu credeti ca femeia este atrasa de partea negativa, partea abuziva si violenta a personalitatii smecherului, nu nu.
Cred ca smecherii deasemenea poseda anumite calitati ATRACTIVE care sunt asa puternice ca orbesc femeile la comportamentul lor abuziv… femeile vor scuza prin argumente rationale si vor ignora tot ce este abuziv, doar pentru ca simt atractia aceea puternica.
Va voi da o lista partiala cu ceea ce creaza atractia:
- imprevizibilitatea
- necontrolabil
- provocator
- dominant
Binenteles ca sunt mai multe dar acestea ajung pentru inceput. Calitatile de mai sus daca sunt prezentate cum trebuie declanseaza mecanismul natural al atractiei in femeie. Smecherii au luat calitatile care sunt natural atractive pentru femei si le-au dus prea departe.
Dar pentru ca totusi sunt acolo, ele creaza atractie oricum.
Cel mai important lucru este ca poti sa fii un barbat bun si in acelasi timp sa atragi femei in acelasi timp.
Probabil va trebui sa inveti sa flirtezi intr-un mod diferit cu femeile, sa devii mai confortabil sa fii o provocare pentru ele, dar in final vei observa ca vei obtine ceea ce vrei si in acelasi timp vei putea sa te porti bine cu ea… toate asa cum vrei tu.
Deasemenea inseamna ca in loc sa fii tipul la care ele vin sa se confeseze despre prietenul care a devenit din nou abuziv sau violent, sau despre problemele lor in relatii, tu vei fi cel cu care ele vor iesi in oras sau cel cu care vor lega relatii..
Incearca acum , si vezi daca poti sa fii mai putin previzibil, nu lasa elementele din exterior sau femeile sa te controleze, si fii tot mai mult o provocare. Incearca sa nu mai fii submisiv, si scoate la iveala partea din tine care este mai dominanta, dar nu sa domini. Aceasta iti va da un avantaj grozav.

0 comments:

Trimiteți un comentariu