Lucruri pe care barbati si le doresc

Entuziasm
Probabil pe tine nu prea te intereseaza cine initiaza partidele de sex, in schimb, iubitului tau ii pasa.Va ajunge la un moment dat sa se intrebe daca te mai simti atrasa de el. Poti crede ca daca iti desfaci bluza, te dai cu ruj rosu sau ii arunci priviri pline de inteles tu ai initiat totul, pentru ca i-ai dat de inteles ca esti interesata. Totusi, el va crede ca a dat startul prin gesturi. Barbatii isi doresc ca iubitele lor sa fie mai agresive, interesate intr-un mod evident si direct. Spontaneitatea inseamna sa lasi totul balta in acel moment, doar pentru el, astfel ii arati ca merita.

Varietate
Fiecare om isi creaza propriile tabieturi. Facem si refacem un singur lucru pana ajungem sa ne plictisim. E greu sa intrerupi un lucru, din moment ce stii ca functioneaza la sigur. Un sarut, un alt sarut, o atingere si inca una, totul devine mult prea familiar. Trebuie gandit in perspectiva, lucru care se face cu efort si mult umor. In mod ideal, preludiul ar trebui inceput inainte de a intra in dormitor, asa ca incercati sa construiti anticiparea pana cand nu mai rezistati sa faceti dragoste. Trucul este sa mentineti energia sexuala in aer: arat-i un san in timp ce te indrepti spre dus, trimite-i o poza incitanta cand este la birou sau sopteste-i ceva "dulce" la ureche cand iesiti in oras. Redescoperiti-va trupurile si incercati lucruri noi.

Aventura
Prima aventura pentru cele mai multe cupluri este sa faca dragoste intr-un loc public. Riscul de a fi prins in fapt adauga tensiune. Spune-i care sunt fanteziile tale si asculta-le pe ale lui. Puneti-le in practica cu spontaneitate si interes.

Generozitate
Un anumit tip de generozitate: sexul oral. Cu toate trucurile sexuale existente, acest act simplu este cel mai savurat si placut. Daca amandoi sunteti deschisi in legatura cu acest subiect si ati incercat, nu este nicio problema. Ofera-i-l fara a te gandi ca vei primi si tu la randul tau o rasplata pe masura.

Curaj
Sunt certuri si certuri, dar cele mai urate sunt cele care au ca tema sexul. Problemele incep cand incetati sa faceti lucruri marunte, dar dragute, unul pentru celalalt. Incet incet veti evita momentele intime si veti trai ca doi colegi de camera, nu ca un cuplu. Impasul sexual are marele "merit" ca umbreste toate celelalte lucruri bune din relatie. E timpul sa aveti o discutie deschisa si sincera, si pentru acest lucru este nevoie de curaj. A vorbi nu inseamna a ataca sau a reprosa.

Incredere
Cat de buna esti la pat? Destul de buna, daca stai sa te gandesti. Increderea in sine este cel mai sexy lucru pe care il poti purta in pat. Nu numai ca iti da energie, dar face ca lucrurile sa fie mai incitante. Multe aspecte iti pot stirbi increderea in tine, de la felul cum arati pana la anumite sunete sau miscari. Per total, nu conteaza actiunile in sine, cat satisfactia si placerea pe care le simtiti amandoi in final.

Atractie fizica
Este evident ca atractia sexuala este necesara pentru a genera dorinta, dar mult cupluri au depasit de mult aceasta etapa. Pentru barbati lucrurile merg simplu: daca ochii vad ceva stimulant, reactia este pe masura. Nu renunta sa te ingrijesti, sa te imbraci sofisticat sau sa te aranjezi, exact cum faceai cand erati la inceput.

3 comments:

Bella spunea...

Promit să împărtășesc această mărturie în întreaga lume, când iubitul meu se întoarce la mine și astăzi îi mulțumesc sincer lui DR WHITE, pentru că a adus bucurie și fericire relației mele și familiei mele. Vreau să vă informez că există un vrăjitor adevărat. Nu am crezut niciodată în toate aceste lucruri până nu mi-am pierdut iubitul, am avut nevoie de ajutor până când l-am găsit pe Dr. WHITE, un mare jucător de vrăji, iar el a aruncat o vraja de dragoste asupra mea și m-a asigurat că îl voi recupera pe iubitul meu în 2 zile după aruncând vraja, 2 zile mai târziu, telefonul meu a sunat și atât de șocant iubitul meu nu m-a sunat în ultimele 3 luni. Și-a cerut scuze pentru inima frântă și a spus că este gata să fie coloana mea vertebrală pentru tot restul vieții sale alături de mine. Dr. WHITE, l-a eliberat pentru a ști cât de mult îl iubesc și cât de mult îl vreau. Și a deschis ochii pentru a-și imagina cât de mult împărțim împreună. În timp ce scriu această mărturie acum, sunt cea mai fericită fată de pe pământ. Dr. WHITE vă poate ajuta, de asemenea. Trimite-i un e-mail la: (wightmagicmaster@gmail.com) sau WhatsApp-ul său la +17168691327

. spunea...

Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
* Daca vrei sa ramai insarcinata.
* Dacă doriți să opriți avortul spontan.
* Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
* Dacă vrei să ai o casă fericită.
* Dacă vrei noroc sub orice aspect.
* Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
Ea te va ajuta imediat.
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp: +2348032246310

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

Trimiteți un comentariu