Dieta de slabire cu cereale

Te lupti demult cu greutatea? Ai incercat deja probabil tot felul de cure de slabire restrictive in urma carora nu aveai rezultatele sperate si te simteai lipsita de energie. Poate ti se pare ciudat sa urmezi o cura de slabire bazata pe cereale, din moment ce majorittea regimurilor excludeau din start asa ceva. Dar de ce atunci toti medicii recomanda consumul de cereale integrale? Pentru ca sunt un aliment complet, bogate in calciu, fier, vitamine, uleiuri esentiale organismului si sunt extrem de energizante. Cu toate acestea, nu ingrasa!!
Cerealele integrale sunt foarte sus in piramida alimentara, si te pot ajuta sa slabesti fara sa te mai simti slabita de puteri. Aceasta cura de slabire iti asigura cateva kilograme pierdute intr-o luna si o sanatate de fier. Iata ce trebuie sa faci:
-nu mai sari peste micul-dejun in cura de slabire caci nu vei fi mai supla! Pregateste-ti o mana de cereale integrale ( grau, secara, porumb, ovaz) si toarna deasupra 100 ml de iaurt sau sana cu un continut redus de grasime. Vei vedea ce bine te simti!
-vitaminele E si B iti fac si pielea mai frumoasa in timp ce tu nu mai simti foamea atat de des. Aprox. 75g de cereale au doar 200 de kcal si tin de foame 5 ore.Suna bine,nu? Asa cura de slabire e chiar placuta!
daca ti se face pofta de ceva dulce, taie bucatele 5 capsune, ½ de banana si adauga 50 g de cereale integrale, apoi savureaza! Fibrele pe care le contin fac din cereale o gustare delicioasa si sanatoasa in combinatie cu fructe, facandu-te sa uiti ca tii o cura de slabire .
- ai lipsa de calciu? Mananca dimineata 100g de cereale cu lapte si cateva stafide. Iti vei asigura necesarul de calciu si astfel obtii si un mic-dejun minunat, evitand mezelurile pe care le mananci de obicei dimineata si care iti distrug realmente cura de slabire.
Iata cum poti scapa de cateva kilograme nedorite cu solutiile simple si rapide oferite de cura de slabire cu cerealele integrale, oferind corpului tau o cura echilibrata.

1 comments:

Anonymous spunea...

Salvează-ți căsnicia și recuperează-ți urgent fostul iubit după despărțire / divorț ”Mă numesc Felicia, voi fi dator pentru totdeauna marelui doctor Egwali pentru că am reparat căsătoria ruptă după ce soțul meu m-a părăsit pentru o altă amantă timp de 6 luni. Nu am crezut niciodată în vrăji până când prietenul meu nu mi l-a prezentat. La început, am fost sceptic în privința asta, pentru că am auzit multe despre vrăjitorii falși, dar mi-am pus îndoielile în spate, fiind disperat să-mi recuperez soțul și am făcut în conformitate cu ceea ce mi-a cerut el să fac. . Acum soțul meu s-a întors la doar 48 de ore după ce l-am contactat. Trăiesc din nou fericit cu soțul meu după 6 luni de divorț și nu mă voi odihni până nu va fi cunoscut de lumea pe care i-am spus-o. De asemenea, este specializat în vrăji la loterie, vindecarea diferitelor tipuri de boli, plante pentru sarcină, E.T.C. Conectați-vă cu Doctor Egwali prin poșta sa (Dregwalispellbinder@gmail.com) sau Whats-app la +2348122948392

Trimiteți un comentariu