Povestea noastra de iubire

Totul a inceput intr-o joaca...era o zi mohorata de toamna..plictisita si fara absolut nici un chef de nimic m-am decis sa intru pe net ca orice om sa descarc niste muzica...Am intrat pe un site al carui nume nu il pot zice ca i-as face reclama(desi oricum acum numai exista) si acolo am descoperit un chat unde erau o multime de persoane care discutau.M-am decis sa imi pun si eu un nick si sa scriu si eu...
Cam asa a inceput totul...Acolo am gasit un baiat cu care am cam conversat ceva zile pe chat insa nu i-am dat id-ul meu ii dadusem unu pe care nu prea intram.In cele din urma m-am hotarat sa ii dau id-ul cel bun(trecuse cam o luna).Tin sa precizez ca eu si el proveneam din orase diferite la o distanta destul de mare.Am tot vorbit noi ne tot dadeam sfaturi, ne incurajam, eram cei mai buni prieteni pur si simplu nu puteam sta unu fara celalalt.Pe acel chat tin sa precizez el isi facuse o iubita care era din acelasi oras ca si el.S-au intalnit ei doi, imi povesteau amandoi de la intalnire cum a fost(desi sincer ma simteam un pic cam aiurea acu imi dau seama ca eram geloasa) etc..insa dupa cateva zile imi spune prietena lui ca nu stie ce are iubitul ei ca nu ii raspunde ca nu o baga in seama si ca tot ii zici ca e ocupat.
Am zis hai sa vad daca si mie imi zice la fel insa constat ca mie chiar imi raspunde si pur si simplu nu se mai oprea din scris imi povestea mai tot ce facuse in acea zi.Atunci eu l-am intrebat care e problema cu prietena lui si mi-a zis ca nu prea are chef sa vb cu ea si ca pur si simplu ea il plictiseste.Dupa cateva zile aflu ca s-au despartit.Am incercat sa vb cu ei sa ii intreb ce s-a intamplat si de ce s-au despartit mi-au spus ei ca nu prea erau pe aceiasi lungime de unda si nu aveau nimic in comun (se pare ca ea avea si un copil).Dupa o perioada de timp cam prin ianuarie(trecusera 3 luni in care vorbeam zi de zi) nu stiu cum si nici cum s-a intamplat ne-am cuplat desi eram din orase diferite si chiar nu dadeam nici un viitor relatiei.Eu fiind clasa a 11 pe atunci cand ne-am cunoscut am decis sa dau la facultate in orasul unde se afla el.Oricum nu dadeam la mine in oras pentru ca am zis sa vad si cum e departe de parinti.De atunci am tot vorbit pe messenger, la telefon cu orele cam asa am vorbit timp de un an jumateFacusem schimb de poze, ne dadeam web dar de nu era langa mine,nu simteam prezenta lui,vroiam sa ma mangaie etc....Dupa ce am dat bacul m-am inscris la el in oras la facultate, si atunci tind sa precizez ca ne-am intalnit prima data. De atunci suntem impreuna de 1 an jumate zi de zi si ne iubim ca atunci cand ne-am cunoscut (desi nu stiu daca atunci pot spune ca era iubire sau atractie) sau poate mai mult.Nu am putea trai unul fara celalalt.Stiu ca pare imposibil cum poti sa iubesti o persoana pe care ai intalnit-o pe net si cu care doar ai vorbit la telefon si ai facut schimb de poze.Credeti-ma ca este adevarat.Nici eu nu am crezut ca este posibil acest lucru pana nu l-am trait.Acum suntem fericiti locuim impreuna si ne bucuram de zilele pe care le petrecem impreuna plus ca zilele trecute m-a cerut si de sotie.

Povestea voastra de dragoste care este?
Cum v-ati cunoscut jumatatea?

0 comments:

Trimiteți un comentariu