Afla cum sa il faci sa te ierte

Probabil simti nevoia sa discuti despre ce s-a intamplat cat mai repede. Insa, cel mai bine este sa lasi lucrurile sa se calmeze, fiecare sa ramana o perioada doar cu gandurile lui. Barbatii au nevoie sa timp pentru a se gandi la evenimente. Chiar daca iese cu prietenii si are tot felul de activitati, nu inseamna ca nu il preocupa ceea ce s-a intamplat.

Chiar daca il poti convinge in mod logic ca meriti sa fii iertata, nu ai cum sa stii daca o vei si primi. Daca iti ceri scuze in continuu, mai mult rau iti faci singura. El nu are nevoie de argumente clare, ci doar de timp pentru a accepta situatia.
Barbatii nu sunt niciodata imuni la complimente. Gadila-le orgoliul si te vei afla pe un drum sigur. Facand sau spunand ceva ce-l face sa se simta in largul lui il vei face sa isi dea seama de ce e mai bine cand nu e suparat pe tine. Pentru unii inseamna sa le faci complimente, iar altii se "multumesc" doar sa razi la glumele lor.
Fii dura cu tine. Incearca sa vezi lucrurile si din perspectiva lui si arata-i cat suferi. Cateva lacrimi nu strica niciodata, cat timp sunt sincere.

3 comments:

Anonim spunea...

Prietenul meu sa suparat pe mine pentru ca am fumat,am fost fumatoare foarte multi ani si o perioada am renuntat. nu de dragul lui neaparat ci pt mine .azi am fumat si a fost primul lucru care i l-am spus cand ne-am vazut dar sincer imi fac griji si nu stiu cum sa fac sa ma ierte deoarece chiar simt ca relatia noastra are potential. problema e ca el simte ca i-am inselat increderea deoarece el nu vrea sa fie cu cineva care fumeaza. un sfat accept si va multumesc tuturor care vor veni cu sugesti.

dildo spunea...

Sper ca ai rezolvat parerea,oricum eu sunt de parere ca daca un baiat te iubeste,te iubeste si cu bune si cu rele

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

Trimiteți un comentariu