Dragoste in locuri stramte

Iata cateva locuri mai putin spatioase, dar nu imposibile pentru o partida rapida.
In cort
Daca te incita sexul in natura, cortul este solutia ideala pentru a te iubi cu partenerul tau fara sa risacati sa fiti vazuti de cine nu trebuie.
Recomandare: Daca pe langa voi mai sunt si alte corturi, incercati sa fiti cat mai discreti.
Sexul silentios are si el frumusetea lui!

Pozitia ideala: lingura
Tu stai asezata pe o parte iar el sta in spatele tau, cu trupul lipit de al tau. Ca sa poti controla penetrarea, pune mana pe coapsa lui si controleaza-i miscarea. Pentru si mai multa placere, lasa-l pe el sa se plimbe cu mana pe trupul tau, pe sani, pe coapse, in zona intima.

In cabina de proba
Imagineaza-ti cat de excitant ar fi sa va priviti in toate cele trei sau patru oglinzi instalate intr-o cabina de proba!
Recomandare: Daca va doriti putina actiune intr-un magazin, alegeti-le doar pe acelea care au cabine de proba cu usa, cele cu draperie sunt cam riscante.
Pozitia ideala: la perete
Tu stai cu spatele lipit de peretele cabinei, cu picioarele incolacite in jutul coapselor lui. Fiind fata-in-fata veti putea sa va mangaiati si sa va sarutati fara mare efort. Ai grija sa-ti tii picioarele cat mai sus, astfel incat nimeni sa nu-si poata sa deama ca in cabina sunt doua persoane.

In lift
O locatie periculoasa dar destul de incitanta.
Recomandare: Incercati sa evitati momentele aglomerate ale zilei, cand vecinii ies sau vin acasa.
Pozitia ideala: picior-umar
Stand amandoi in picioare, fata in fata, tu ridici un picior pe umarul lui. Daca nu ai suficienta moblitate, poti tine piciorul incolacit in jutul coapsei lui. Pentru a-ti mentine echilibrul aseaza-ti bratele in jurul gatului lui.

In dus
O partida buna de sex incepe si se termina cu un dus fierbinte!
Recomandare: Ca sa nu risti sa te usuci sub jetul de apa, pastreaza la indemana un tub de lubrifiant.
Pozitia ideala: alunecos sub dus
Trucul consta in jetul de apa care curge direct peste zona de actiune. Tu stai putin aplecata, sprijinita cu podul palmelor pe genunchi, iar el controleaza miscarea din spatele tau, cu mainile pe talia ta.

In dulap
Nu, nu este vorba de debaraua-depozit pentru oale, ci despre spatiul retras destinat hainelor (si nu clasicul sifonier).
Recomandare: Daca esti la o petrecere acasa la un prieten, asigura-te ca dulapul respectiv are o modalitate sigura de inchiedere, ca nu ai vrea sa va expuneti in timpul actiunii.
Pozitia ideala: pe la spate, in picioare
Inspirata din pozitia clasica, pe la spate, cu diferenta ca de aceasta data si tu vei sta in picioare.
Daca spatiul nu va permite, in loc sa-ti apleci jumatatea superioara a trupului, poti sta in pozitie verticala totala.

2 comments:

Roselia spunea...

Aduceți-vă soțul sau iubitul înapoi de la cealaltă femeie după divorț sau despărțire..Chiar dacă situația dvs. pare fără speranță.. Tocmai mi-am recuperat soțul cu ajutorul vrăjirii dragostei adevărate, Soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, acesta a fost doar un anul căsătoriei noastre. Cel mai dureros lucru a fost că eram însărcinată cu primul nostru copil. L-am vrut înapoi. Am făcut tot ce mi-a stat în putere să-l recuperez dar totul a fost în zadar, îmi doream atât de mult să-l am înapoi din cauza dragostei pe care o aveam pentru el, l-am întrebat cu tot, i-am promis dar a refuzat. I-am explicat prietenei mele problema mea și ea mi-a sugerat să iau mai degrabă legătura cu un magician care să mă ajute să-l evoc să-l recuperez, nu aveam de ales decât să încerc. I-am trimis un mesaj vrăjitorului numit DR fady și m-a asigurat că nu au fost probleme și că totul va fi bine în 24 de ore. A vrăjit și, în mod surprinzător, 24 de ore mai târziu m-a sunat soțul meu. Am fost atât de surprins, am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că îi pare atât de rău pentru tot ce s-a întâmplat. Voia să mă întorc la el. A mai spus că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și m-am dus la el. Așa am început să trăim din nou fericiți împreună. Mulțumim lui DR fady. Dacă ești aici și iubitul tău îți spune nu, sau soțul tău s-a mutat la o altă femeie, nu mai plânge, contactează acum DR fady pentru ajutor .. Aici contactul lui..WhatsApp el: +2349039422406, Email: DRfady720@gmail. com.

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

Trimiteți un comentariu