Plante medicinale: Cretusca (Filipendula ulmaria)

Compozitie chimica:
ulei volatil, flavonoide, gaulterozida, spireina, hiperina, aldehida salicilica, avicularina, spireozid, izeosalicina, vanilina, eliotropina, ceruri, taninuri, substante minerale.
Actiune farmaceutica: datorita gaulterozidei si spireinei, ai caror agliconi sunt derivati ai acidului salicilic, produsul are actiune antireumatismala, iar flavonoidele sunt raspunzatoare de actiunea lui diuretica, antiseptica, antimicrobiana, antiinflamatoare, cicatrizanta, antireumatica, diuretica, astringenta, diaforetic, tonica, sedativa.

Mod de preparare si administrare:
-2 lingurite de planta maruntita se vor pune la 250 ml apa clocotita. Se acopere pentru 15 minute apoi se strecoara. Se pot consuma 2-3 cani de ceai pe zi in cure chiar si de lunga durata, fara efecte secundare.
-3 lingurite de planta maruntita se pune la 250 ml apa. Se fierbe apoi timp de 15 minute. Se strecoara. Se pot consuma 2- 3 cani pe zi.
-Praf din planta obtinut cu rasnita de cafea. Se va pune o lingurita de praf sub limba. Se va tine timp de 10 minute, apoi se inghite cu putina apa.
-Tinctura- 50 g de planta maruntita se va pune cu 250 ml alcool alimentar de 70°. Se astupa bine recipientul. Se tine la cald sau la temperatura camerei timp de 15 zile. Se filtreaza. Se va lua cate 1 lingurita diluata in putina apa de 3 ori pe zi.
Se poate folosi la urmatoarele afectiuni: alopecie (spalaturi sau frectii cu infuzie sau tinctura), amigdalita (infuzie intern si extern decoct), arsuri- decoct, artrita (infuzii si tincturi intern, iar extern se vor aplica comprese cu decoct. Ascita- infuzie 3-4 cani pe zi. Boli gastro- intestinale- infuzie sau praf. Bronsite- tinctura.
Celulita- decoct sau frectii cu tinctura. Ciclu abundent- intern infuzii si spalaturi cu decoct de 2 ori pe zi. Congestie renala- infuzie si pe zona renala se va aplica compresa cu decoct.
Diaree- infuzie sau praf. Disfunctii hepatice- infuzie sau praf. Dureri musculare- frectii sau comprese cu decoct. Enterita- tinctura sau infuzie. Edeme- praf sau infuzie. Extern se poate pune compresa cu decoct. Erizipel, eruptii cutanate- decoct.
Febra- infuzie.
Gripa- infuzie sau tinctura. Guta- intern infuzie sau praf iar extern se vor pune comprese cu decoct.

2 comments:

Comma spunea...

Sunt Jennifer, trebuie să fac cunoscută această mărturie tuturor, am fost la alți jucători de vrăji fără să văd niciun rezultat. Tocmai mi-am dorit să vin la tine mai devreme, am primit tot ce e mai bun de la tine. Fostul meu soț a plecat timp de un an și am mers peste tot și alți jucători de vrăji pentru ajutor, dar niciun rezultat până când prietenul meu nu mi-a prezentat White După ce s-a terminat vraja de dragoste, am primit în sfârșit un telefon de la el. Vrajile sale au făcut minuni, iar soțul meu a revenit plin de dragoste. Este un miracol! S-a întors brusc cu flori spunând că ar trebui să-l iert, am fost cu adevărat uimit și șocat când soțul meu a îngenuncheat cerșind iertare și ca eu să-l accept înapoi. trimis la mine și întreaga mea familie .. Și acum sunt încă o dată o femeie veselă. Vă mulțumesc foarte mult Dr. White Pentru toți cei care caută un jucător de vrăji adevărat, trebuie să-l contacteze pe Dr. White On direct pe Whatsapp: +17168691327

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

Trimiteți un comentariu