Retete culinare: RULADĂ DE CARNE

Ingrediente:
750 g carne,
100 g slănină (sau măduvă),
1 felie de pâine,
2 cepe,
2 ouă,
1 linguriţă verdeaţă,

sare,
piper,
1 Iinguriţă ulei,
1/2 lingură făină,
1 lingură untură.

Mod de preparare:
Se dă prin maşina de tocat, carne de porc sau de viţel, împreună cu slănina şi o felie groasă de pâine, muiată în lapte şi stoarsă. Se adaugă cepele tăiate mărunt şi prăjite în untură, un ou întreg şi un gălbenuş, verdeaţă tăiată mărunt, sare şi un praf de piper. Din această tocătură se face un sul gros, cam cât un pahar, care se tăvăleşte prin făină. Albuşul rămas se amestecă, fără să fie bătut spumă, cu o linguriţă de ulei şi un praf de sare. Se unge rulada de carne cu albuşul şi se dă la cuptor într-o tavă cu untură fierbinte. Se face un sos de ciuperci şi când rulada este aproape gata, se toarnă deasupra şi se lasă să mai dea un clocot împreună. Înainte de a servi, se taie felii.

4 comments:

Georgeta spunea...

O voi incerca si eu. Multumesc!

Bella spunea...

Promit să împărtășesc această mărturie în întreaga lume, când iubitul meu se întoarce la mine și astăzi îi mulțumesc sincer lui DR WHITE, pentru că a adus bucurie și fericire relației mele și familiei mele. Vreau să vă informez că există un vrăjitor adevărat. Nu am crezut niciodată în toate aceste lucruri până nu mi-am pierdut iubitul, am avut nevoie de ajutor până când l-am găsit pe Dr. WHITE, un mare jucător de vrăji, iar el a aruncat o vraja de dragoste asupra mea și m-a asigurat că îl voi recupera pe iubitul meu în 2 zile după aruncând vraja, 2 zile mai târziu, telefonul meu a sunat și atât de șocant iubitul meu nu m-a sunat în ultimele 3 luni. Și-a cerut scuze pentru inima frântă și a spus că este gata să fie coloana mea vertebrală pentru tot restul vieții sale alături de mine. Dr. WHITE, l-a eliberat pentru a ști cât de mult îl iubesc și cât de mult îl vreau. Și a deschis ochii pentru a-și imagina cât de mult împărțim împreună. În timp ce scriu această mărturie acum, sunt cea mai fericită fată de pe pământ. Dr. WHITE vă poate ajuta, de asemenea. Trimite-i un e-mail la: (wightmagicmaster@gmail.com) sau WhatsApp-ul său la +17168691327

Roselia spunea...

Aduceți-vă soțul sau iubitul înapoi de la cealaltă femeie după divorț sau despărțire..Chiar dacă situația dvs. pare fără speranță.. Tocmai mi-am recuperat soțul cu ajutorul vrăjirii dragostei adevărate, Soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, acesta a fost doar un anul căsătoriei noastre. Cel mai dureros lucru a fost că eram însărcinată cu primul nostru copil. L-am vrut înapoi. Am făcut tot ce mi-a stat în putere să-l recuperez dar totul a fost în zadar, îmi doream atât de mult să-l am înapoi din cauza dragostei pe care o aveam pentru el, l-am întrebat cu tot, i-am promis dar a refuzat. I-am explicat prietenei mele problema mea și ea mi-a sugerat să iau mai degrabă legătura cu un magician care să mă ajute să-l evoc să-l recuperez, nu aveam de ales decât să încerc. I-am trimis un mesaj vrăjitorului numit DR fady și m-a asigurat că nu au fost probleme și că totul va fi bine în 24 de ore. A vrăjit și, în mod surprinzător, 24 de ore mai târziu m-a sunat soțul meu. Am fost atât de surprins, am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că îi pare atât de rău pentru tot ce s-a întâmplat. Voia să mă întorc la el. A mai spus că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și m-am dus la el. Așa am început să trăim din nou fericiți împreună. Mulțumim lui DR fady. Dacă ești aici și iubitul tău îți spune nu, sau soțul tău s-a mutat la o altă femeie, nu mai plânge, contactează acum DR fady pentru ajutor .. Aici contactul lui..WhatsApp el: +2349039422406, Email: DRfady720@gmail. com.

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

Trimiteți un comentariu