Retete culinare: GĂLUŞTE DE CARTOFI CU SOS DE ROŞII

Ingrediente:
500 g cartofi,
2 linguri făină,
sare,
piper,
1 ceapă,
1 linguriţă untură,
500 g roşii sau 1 lingură bulion,
1 lingură brânză rasă.

Mod de preparare:
Se fierb cartofii, se curăţă şi se trec prin sită sau prin maşina de carne. Se adaugă făină astfel încât aluatul să fie ceva mai tare, se potriveşte de sare şi piper. Se fac cu mâna dată prin făină, mici cârnăciori de grosimea degetului şi se fierb în apă cu sare la fel ca mai sus. Între timp se face un sos de roşii în felul următor: se prăjeşte o ceapă tocată mărunt în puţină untură, se stinge cu apă şi se lasă să fiarbă până se moaie. Se adaugă câte puţin bulion şi se potriveşte de sare. Se scurg găluştele, se aşază pe farfurie, deasupra se toarnă sosul, se presară puţină brânză rasă şi se servesc calde.

2 comments:

. spunea...

Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
* Daca vrei sa ramai insarcinata.
* Dacă doriți să opriți avortul spontan.
* Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
* Dacă vrei să ai o casă fericită.
* Dacă vrei noroc sub orice aspect.
* Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
Ea te va ajuta imediat.
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp: +2348032246310

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

Trimiteți un comentariu