Retete culinare: LINTE CU COSTIŢĂ AFUMATĂ

Ingrediente:
500 g linte,
300 g costiţă afumată,
1 ceapă,
1 căţel de usturoi,
1 lingură untură,
1 lingură bulion,
1 foaie de dafin,
sare.

Mod de preparare:
Se alege lintea, se spală şi se pune într-o cratiţă cu apă rece să fiarbă pe jumătate, în clocote mici. Se prăjeşte uşor, cu o lingură de untură, o ceapă tăiată mărunt şi se aşază aceeaşi cratiţă cu lintea şi cu costiţa tăiată bucăţi. Se lasă să fiarbă circa o oră la foc potrivit. Se adaugă puţin bulion de roşii, un fir de usturoi, o frunză de dafin sau o crenguţă de cimbru şi sare cât trebuie. Se acoperă, se dă la cuptor şi se mai ţine un sfert de oră. Aceeaşi mâncare se poate pregăti şi cu fasole boabe.

2 comments:

Roselia spunea...

Aduceți-vă soțul sau iubitul înapoi de la cealaltă femeie după divorț sau despărțire..Chiar dacă situația dvs. pare fără speranță.. Tocmai mi-am recuperat soțul cu ajutorul vrăjirii dragostei adevărate, Soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, acesta a fost doar un anul căsătoriei noastre. Cel mai dureros lucru a fost că eram însărcinată cu primul nostru copil. L-am vrut înapoi. Am făcut tot ce mi-a stat în putere să-l recuperez dar totul a fost în zadar, îmi doream atât de mult să-l am înapoi din cauza dragostei pe care o aveam pentru el, l-am întrebat cu tot, i-am promis dar a refuzat. I-am explicat prietenei mele problema mea și ea mi-a sugerat să iau mai degrabă legătura cu un magician care să mă ajute să-l evoc să-l recuperez, nu aveam de ales decât să încerc. I-am trimis un mesaj vrăjitorului numit DR fady și m-a asigurat că nu au fost probleme și că totul va fi bine în 24 de ore. A vrăjit și, în mod surprinzător, 24 de ore mai târziu m-a sunat soțul meu. Am fost atât de surprins, am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că îi pare atât de rău pentru tot ce s-a întâmplat. Voia să mă întorc la el. A mai spus că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și m-am dus la el. Așa am început să trăim din nou fericiți împreună. Mulțumim lui DR fady. Dacă ești aici și iubitul tău îți spune nu, sau soțul tău s-a mutat la o altă femeie, nu mai plânge, contactează acum DR fady pentru ajutor .. Aici contactul lui..WhatsApp el: +2349039422406, Email: DRfady720@gmail. com.

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

Trimiteți un comentariu