Sexul in grup

Notiunea de sex in grup nu este noua si nici nu este un secret iar faptul ca esti deschis sa discuti despre ea nu inseamna ca esti un adept al acestei practici.O serie de studii au aratat ca acest tip de activitate sexuala este extrem de comuna atat in fanteziile barbatilor cat si ale femeilor, sub diferite forme.
In diverse sondaje, intre 54%-88% dintre respondenti au declarat ca au fantezii in care ii privesc pe altii facand sex, mai putin de 50% isi doresc sa fie priviti in timp ce fac sex si intre 39%-72% au recunoscut ca viseaza sa fie implicati intr-o relatie sexuala cu mai multe persoane simultan.

Prezenta in diverse culturi, in opere cu caracter erotic vechi de sute de ani, activitatea de sex in grup defineste acel raport sexual care are loc intre minim trei participanti simultan (indiferent de genul si orientarea lor sexuala).
Comportamentul nu este insa exclusiv uman, diverse animale manifestandu-se in acest mod.
Kama Sutra , cosiderata cea mai ampla lucrare despre comportamentul uman sexual, trateaza, printre altele, si aceasta practica.
Sculpturi si tablouri celebre ilustreaza actul sexual intre mai multi parteneri.
In cultura japoneza se stie despre ritualul Utagaki: un festival organizat de tarani la inceputul fiecarui anotimp, despre care se vorbeste inca din anii 700. La acest festival se canta, se dansa, se recitau poezii si se intretineau raporturi sexuale in grup.
Cu timpul, oamenii au transpus arta in realitate si in anii '60, in New York, a fost fondata Liga Libertatii Sexuale (Sexual Freedom League) care a indraznit sa raspandeasca public conceptiile sexului in grup. In mai putin de zece ani aceasta practica a devenit extrem de populara in Statele Unite si Europa. Asa au luat fiinta si cluburile de sex, care au inceput sa fie privite cu reticenta abia in momentul in care s-a constientizat pericolul SIDA. Obisnuinta intalnirilor sexuale nu a disparut, ci s-a adoptat mai mult sexul protejat, masturbarea si s-a inceput folosirea jucariilor sexuale.
Continuitatea acestei practici este incontestabila, insa destul de rar se vorbeste public despre ea.
In anul 2005, editia electronica a ziarului britanic The Guardian publica materialul "Sexul in grup este noua boala care ii ataca pe elevi" in care atragea atentia asupra extinderii acestui comportament sexual printre copiii britanci.
Asistentele din scolile londoneze povesteau pentru jurnalisti ca se confrunta cu tot mai multe cazuri in care elevi de 14-15 ani se intalnesc la unul dintre ei acasa pentru a face sex in grup pana la sosirea parintilor. Medicii pun acest comportament pe seama modelelor eronate pe care tinerii le au in viata. Fotbalistii de succes sau diversi artisti "vand" un asemenea stil de viata iar lipsa de cenzura faciliteaza accesul copiiilor la el.
Alarmant era (si este in continuare) faptul ca foarte multi adepti ai sexului in grup nu cunosc sau nu aplica masuri de protectie si se expun bolilor cu transmitere sexuala.

2 comments:

. spunea...

Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
* Daca vrei sa ramai insarcinata.
* Dacă doriți să opriți avortul spontan.
* Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
* Dacă vrei să ai o casă fericită.
* Dacă vrei noroc sub orice aspect.
* Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
Ea te va ajuta imediat.
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp: +2348032246310

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

Trimiteți un comentariu