Cereri in casatorie din filme

Ai vazut nenumarate filme, care mai de care mai interesante si romantice, insa ai indraznit vreodata sa faci un top al celor mai frumoase cereri in casatorie facute in peliculele tale preferate?
Nunta cu cantec (The Wedding Singer) - 1998
Robbie Hart canta la nunti, iar Julia este o frumoase chelnerita.
Cei doi fac cunostinta la una dintre nuntile la care participau. Ce au cei doi in comun? Amandoi urmeaza sa se casatoreasca in curand... fiecare dintre ei alegandu-si gresit partenerul.

Intr-un final, cei doi isi dau seama ca sunt indragostiti. Robbie a cucerit-o cu ajutorul punk icon-ului Billy Idol, a pasagerilor si a echipajului avionului in care s-au imbarcat amandoi. De asemenea, si cantecul pe care l-a compus special pentru ea, "Grow Old With You", a avut un rol destul de important!

Mama vitrega (Stepmom) - 1998
"Buna dimineata, iubito! Am ceva pentru tine. Dar trebuie sa te trezesti pentru pentru a vedea ce anume..."
O papiota cu ata si un inel, de atat a avut nevoie Luke (Ed Harris), aflat la a doua casnicie, pentru a-i cere mana lui Isabel (Julia Roberts). Este poate cea mai frumoasa cerere facuta dimineata, intr-un pat nefacut, unei femei nemachiate si somnoroase... Totul i se vaparea un vis!

Pur si simplu dragoste (Love Actually) - 2003
Jamie Bennett (Colin Firth) se indragosteste atat de tare de Aurelia, frumoasa sa menajera, incat invata s-o ceara de nevasta in portugheaza, limba ei natala, in fata familiei sale, in vazul trecatorilor, dar si a sefilor de la restaurantul in care ea lucra.

Vrei sa te insori cu mine? (The Proposal) - 2009
La inceput, nu dragostea ii unea pe Margaret( Sandra Bullock) si Andrew (Ryan Reynolds), ci ideea unei casatorii aranjate pentru ca ea sa nu fie extradata.
Se pare insa ca toate pataniile lor i-a apropiat atat de mult incat Andrew (Ryan Reynolds) a cerut-o in casatorie in mod real, intr-un mod cat se poate de original: "Acum trei zile visam sa fii lovita de un taxi sau sa fii otravita, iar apoi am avut acea mica aventura in Alaska si lucrurile au inceput sa se schimbe. Lucrurile s-au schimbat cand ne-am sarutat si cand mi-ai spus de tatuaj si cand te uitai la mine cand eram dezbracat. Dar nu am realizat nimic din toate astea decat atunci cand stateam singur intr-un hambar, fara sotie. Iti poti imagina dezamagirea mea cand mi-am dat seama ca femeia pe care o iubesc va fi expulzata din tara. Asadar, Margaret, casatoreste-te cu mine, pentru ca as vrea sa ies cu tine".

Love Story - 1970
Ce poti spune despre o fata de 25 de ani care moare? Dar despre o poveste de dragoste dintre un baiat bogat si o fata simpla si sortita pieirii?
Unul dintre cele mai romantice filme realizate vreodata ramane in acelasi timp si printre cele mai populare. Aceasta poveste a anului 1970 este despre o dragoste de-o viata...
Ryan O'Neal s-a consacrat prin celebra replica: "Dragostea inseamna sa nu spui niciodată ca iti pare rau."
Cererea in casatorie vine intr-un context in care Ali MacGraw ii spune lui O'Neal ca este mai bine sa se desparta, iar el o intreaba: "Dar cum ramane cu casatoria?" Cu toate ca nu mai deschisesera subiectul pana atunci, relatia lor avea sa avanseze cu mult mai mult de atat.

Pe aripile vantului (Gone With the Wind) - 1939
Este povestea iubirii intre Scarlett O’Hara si Rhett Butler in timpul unuia dintre cele mai importante momente din istoria Americii, Razboiului Civil.
Este povestea unei femei egoiste care nu vrea sa-si recunoasca sentimentele fata de barbatul pe care-l iubeste. Acest orgoliu se intoarce in final impotriva ei si il pierde pe cel pe care l-a iubit intotdeauna.
Iata cuvintele nemuritoare rostite de Rhett Butler: "I can't go all my life waiting to catch you between husbands." ("Nu pot sa stau toata viata asteptand sa te prind pe tine intre doi soti.")

2 comments:

. spunea...

Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
* Daca vrei sa ramai insarcinata.
* Dacă doriți să opriți avortul spontan.
* Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
* Dacă vrei să ai o casă fericită.
* Dacă vrei noroc sub orice aspect.
* Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
Ea te va ajuta imediat.
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp: +2348032246310

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

Trimiteți un comentariu