Ce spun barbati si ce gandesc ei

Ce spune: Nu-mi doresc o relatie serioasa acum
Ce inseamna: Daca iti spune asta sa fii sigura ce el nu vede un viitor in relatia vostra, ci doar se bucura sa se afisese cu tine si traieste din plin momentele de intimitate pe care le petreceti impreuna.
Aceasta este de obicei replica barbatilor pusi pe distractie, care nu se gandesc la o relatie stabila si nu urmaresc decat sa-si impresioneze amicii cu cele mai de top cuceriri.

Ce spune: Asa mergi (imbracata)?
Ce inseamna: Aceasta replica poate avea doua conotatii, total diferite: fie esti prea aranjata iar el se vede obligat sa lase in dulap tricoul colorat si pantalonii scurti; fie rochia ta expune prea mult, pentru o cina cu parintii lui. Oricum ar fi, daca auzi asta, inseamna ca in mod clar alegerea ta vestimentara nu este deloc pe gustul lui.
Ce poti face? Exact ce vrei: schimbi tinuta, il ignori... etc; important este sa intelegi exact ce incearca el sa-ti spuna!

Ce spune: Nu a insemnat nimic pentru mine
Ce inseamna: Exact ce pare: ca nu a insemnat nimic pentru el, chiar daca se refera la o discutie inocenta sau o noapte de sex cu tipa de la petrecere. Aceasta replica este una dintre cele mai sincere pe care le poate spune un barbat. Ce vei face tu in cazul asta, depinde numai de tine. Problema pe care ar trebui sa ti-o pui tu este insa alta: daca acest "nu a insemnat nimic" pentru el, inseamna de fapt ca "ceva este in neregula cu relatia voastra".
Ce spune: Mai mananci? (si se uita pofticios la ultima felie de pizza)
Ce inseamna: Contrar aparentelor, nu este o aluzie la silueta ta, ci este o reactie a metabolismului lui, ceva mai... activ. Ii place ca ai grija de tine si iti urmezi cu strictete dieta cu salate, dar lasa-l pe el sa mai manance o friptura sau un burger.

Ce spune: Simt ca ma sufoci/ Am nevoie de ceva timp
Ce inseamna: Indiferent cum ai vrea sa interpretezi aceste vorbe, trebuie sa stii ca ele inseamna un singur lucru: ca nu mai vrea ca relatia voastra sa continue. Dar se pare ca este cam las sa-ti spuna asta in fata.
O data ce el ajunge la aceasta concluzie nu prea ai de ales si va trebui sa-i oferi "spatiul" pe care il cere. Daca se intoarce la tine, perfect; daca nu... trebuie sa-ti vezi de viata ta.

Ce spune: Trebuie sa vorbim
Ce inseamna: Este replica directa, a situatiei de mai sus: vrea sa terminati relatia, si iti spune asta in fata. Nu esti nici prima, nici ultima femeie parasita de iubit, daca asta te poate consola cu ceva intr-o asemenea situatie. Ca sa treci cat mai usor peste criza, incearca sa vezi partea buna a lucrurilor (daca exista asa ceva!): nu era el barbatul potrivit pentru tine, iar acum ai sansa sa-l cauti.

Ce spune: Te iubesc!
Ce inseamna: In mod normal, aceste doua cuvinte "magice" rezuma o lista intreaga de sentimente si ganduri. Cand el iti spune ca te iubeste inseamna ca in sfarsit a realizat ca tu esti jumatatea lui, ca tu esti femeia fara de care nu poate trai.
Alteori insa, aceasta replica poate fi aruncata la intamplare, intr-un moment de extaz.
Ca sa te convingi ca nu e asa, cere-i sa-ti explice ce inseamna pentru el aceste cuvinte si care este, exact, motivul pentru care te iubeste. La o intrebare nebuneasca, asteapta-te la un raspuns pe masura!

6 comments:

Anonim spunea...

mi se pare o tampenie postul de mai sus :) doar din curiozitate: care este varsta autorului? pentru ca lucrurile par trase de par si sunt un pic evidente...daca el se uita la ultima felie de pizza ca si cum ar fi in transa , e logic ca vrea sa mai manance. deci aiurea. aveam pretentii.

helena69 spunea...

Oricum barbatii spun si gandesc doar despre si cu sex :))

blogul lui merky spunea...

http://blogulluimerky.blogspot.com/2011/09/femeia-discriminata-si-desconsiderata.html

sex shop spunea...

Sunt interesat de un parteneriat privind schimbul de link-uri dintre site-ul dvs. si site-ul meu www.vibrator-sexshop.ro

Detin mai multe site-uri deci putem ajunge la un partenerial mai amplu.

Astept un raspuns de la dvs.

Email: portalsoft1805@yahoo.com

Multumesc!

Adriana spunea...

Unele dintre idei sunt ok, insa cu siguranta postul de mai sus nu este exhaustiv. Mai sunt multe interpretati care pot fi date replicilor barbatilor.

Brooklyn Gray spunea...

Acesta este cel mai minunat lucru pe care l-am experimentat vreodata. Am vizitat un forum aici, pe internet și am văzut un mărturii minunate pe forum, despre faptele bune Doctor Osemu Okpamen. Am Brooklyn Gray din Statele Unite ale Americii. Nu l-am crezut, pentru că n-am mai auzit nimic despre astfel de miracol, înainte. Nici un organism ar fi fost în stare să mă convingă cu privire la aceasta nu până când doctorul a făcut o lucrare minunată pentru mine, care restaurat căsătoria mea de 4 ani, prin obtinerea înapoi soția mea a divorțat în termen de 12 până la 16 ore, cu farmecele la fel cum am citit pe internet. Am fost cu adevărat șocat când soția mea a venit acasă cerând iertare so accepte înapoi. Sunt foarte scurt de cuvinte pentru a arăta aprecierea mea doctorului Osemu Okpamen. Căci lui Dumnezeu a trimis la mine și familia mea pentru restaurarea divină a căsătoriei. Ești în nevoie de nici un ajutor fel? Puteți să-l contactați prin e-mail la Doctorokpamenspelltemple@yahoo.com sau vizitați site-ul său http://www.doctorokpamenspells.com. Apela / text numărul său mobil +1 (914) -517-3229 pentru răspuns urgent.

Trimiteți un comentariu