Afla cum sa porti rochia alba

Rochia alba este o alegere vestimentra pretentioasa si se poate transforma in dusmanul tau, pentru ca iti poate evidentia foarte usor defectele asupra carora nu ai vrea sa atragi atentia.
Daca insa alegi accesoriile potrivite, o rochie alba poate fi exact tinuta de care ai nevoie.
Iata cateva sugestii propuse de vedetele de la Hollywood.

Multe bratari
O rochie alba iti ofera foarte mult spatiu liber in care poti interveni.Accesoriile sunt intotdeauna prima optiune. Bratarile colorate, de diferite marimi, forme si texturi, purtate una peste alta completeaza cromatica tinutei.

Jacheta neagra
Un contrast puternic se poate stabili adaugand o jacheta neagra peste rochia alba.

Accente metalice
Accesoriile aurii si argintii nu vor afecta niciodata imaginea de ansamblu a unei tinute albe. Fie ca alegi o curea, o geanta sau pantofi cu aspect metalizat este un detaliu care va atrage imediat atentia.

Accesorii in culori neutre
Daca nu vrei sa distragi atentia de la rochie, dar ai nevoie de accesorii pentru a completa tinuta, poti opta pentru culori neutre. Nuantele pale ofera un aspect general casual, relaxat.

Tocuri inalte
Pantofii cu toc inalt si intotdeauna o alegere potrivita pentru un look elegant; mai ales daca rochia este scurta, creand iluzia unor picioare foarte lungi.

Esarfe
O rochie alba casual, poate capata un aspect chic doar aruncand neglijent o esarfa colorata in jurul gatului.

4 comments:

Eli spunea...

Imi place rochia Katherinei Heigl in The Ugly Truth - alba catarama metalica.

Famous Fashion Lounge spunea...

Centrul tau de shopping online te aşteaptă cu cele mai noi colecţii vestimentare, accesorii, cosmetice şi parfumuri. Detalii pe famousfashion.ro

oferte cupoane reduceri spunea...

Rochia alba, merge accesorizata foarte mult. Pentru a achizitiona mai ieftin si rochii si accesorii, este indicat sa apelati la site-urile de reduceri.

Brooklyn Gray spunea...

Acesta este cel mai minunat lucru pe care l-am experimentat vreodata. Am vizitat un forum aici, pe internet și am văzut un mărturii minunate pe forum, despre faptele bune Doctor Osemu Okpamen. Am Brooklyn Gray din Statele Unite ale Americii. Nu l-am crezut, pentru că n-am mai auzit nimic despre astfel de miracol, înainte. Nici un organism ar fi fost în stare să mă convingă cu privire la aceasta nu până când doctorul a făcut o lucrare minunată pentru mine, care restaurat căsătoria mea de 4 ani, prin obtinerea înapoi soția mea a divorțat în termen de 12 până la 16 ore, cu farmecele la fel cum am citit pe internet. Am fost cu adevărat șocat când soția mea a venit acasă cerând iertare so accepte înapoi. Sunt foarte scurt de cuvinte pentru a arăta aprecierea mea doctorului Osemu Okpamen. Căci lui Dumnezeu a trimis la mine și familia mea pentru restaurarea divină a căsătoriei. Ești în nevoie de nici un ajutor fel? Puteți să-l contactați prin e-mail la Doctorokpamenspelltemple@yahoo.com sau vizitați site-ul său http://www.doctorokpamenspells.com. Apela / text numărul său mobil +1 (914) -517-3229 pentru răspuns urgent.

Trimiteți un comentariu