Machiajul verii 2010

Tus de ochi
Incepe prin a crea o baza de machiaj, cu un fond de ten hidratant, peste care aplici un strat subtire de pudra transparenta. Obrajii vor fi accentuati cu un roz pal, iar ochii bine definiti cu un tus negru. Mai intai traseaza o linie cu un creion inchis la culoare sau un fard, la fel, inchis la culoare. Peste acea linie traseaza o alta cu tus. Astfel vei fi sigura ca totul va arata cum trebuie. Rujul poate fi rosu sau nude.

Disco
O combinatie intre roz si maro, bleu si roz, texturi sidefate sau metalice, toate pentru pleoape. Culorile sunt aplicate pana la nivelul sprancenelor. Blush-ul trebuie sa fie roz deschis, iar rujul roz sidefat.

Nude
Este cel mai greu de obtinut si purtat, deoarece trebuie sa ai o fata frumoasa in mod natural, care arata foarte bine si fara machiaj. Rezultatul este foarte feminin si natural. Culorile folosite sunt maro, bej si roz.

Rock
Ochii sunt conturati si atentia cade pe coltul interior, conturat cu tus. In combinatie cu negru, poti folosi violet sau ultramarin. Sprancenele sunt bine conturate, la fel ca si buzele, in tonuri de rosu inchis.

1 comments:

Brooklyn Gray spunea...

Acesta este cel mai minunat lucru pe care l-am experimentat vreodata. Am vizitat un forum aici, pe internet și am văzut un mărturii minunate pe forum, despre faptele bune Doctor Osemu Okpamen. Am Brooklyn Gray din Statele Unite ale Americii. Nu l-am crezut, pentru că n-am mai auzit nimic despre astfel de miracol, înainte. Nici un organism ar fi fost în stare să mă convingă cu privire la aceasta nu până când doctorul a făcut o lucrare minunată pentru mine, care restaurat căsătoria mea de 4 ani, prin obtinerea înapoi soția mea a divorțat în termen de 12 până la 16 ore, cu farmecele la fel cum am citit pe internet. Am fost cu adevărat șocat când soția mea a venit acasă cerând iertare so accepte înapoi. Sunt foarte scurt de cuvinte pentru a arăta aprecierea mea doctorului Osemu Okpamen. Căci lui Dumnezeu a trimis la mine și familia mea pentru restaurarea divină a căsătoriei. Ești în nevoie de nici un ajutor fel? Puteți să-l contactați prin e-mail la Doctorokpamenspelltemple@yahoo.com sau vizitați site-ul său http://www.doctorokpamenspells.com. Apela / text numărul său mobil +1 (914) -517-3229 pentru răspuns urgent.

Trimiteți un comentariu