Soacra vs nora

Una dintre cele mai importante figuri feminine in viata unui barbat este fara urma de indoiala, mama.
Dar locul ei atat de bine stabilit sufera cutremure-mai mici sau mai mari cand se confrunta cu o alta figura feminina la fel de importanta pentru fiul ei, iubita sau sotia.
In relatia soacra-nora se ciocnesc doua personalitati feminine care se iubesc acelasi barbat, desigur in mod diferit. La aparitia problemelor concura o serie de factori: diferente de varsta, de personalitate, de mentalitate si sisteme de valori nu in ultimul rand permanenta lupta pentru a cuceri sau pastra locul principal in inima barbatului iubit-fiu sau sot. Astfel de conflicte pot fi aplanate sau chiar evitate doar cu o doza de toleranta si dorinta de comunicare.
Nu este usor sa fi soacra
- pentru o mama copilul chiar adult fiind este ratiunea ei de a fi, de accea nu este de mirare ca la un moment dat sentimentul mamei ca isi pierde fiul in favoarea altei femei este foarte dureros. Pentru un barbat desprinderea din relatia mama-fiu este o modalitate de a-si dovedi maturitatea, distantarea (indiferent daca se face treptat sau brusc) intervine de obicei intr-o perioada mai delicata pentru mama, ea nu mai este tanara si poate ca singura satisfactie este propriul ei fiu.
In ipostaza de soacra cele mai multe mame de baieti gandesc ca “nici o femeie nu e destul de buna pentru fiul lor” traind cu teama permanenta ca sotia il va schimba si il va indeparta de ea. Ca mama nu este usor sa accepti ca fiul iubeste o alta femeie cel putin la fel de mult ca si pe tine (chiar daca intr-un mod diferit). Cu atat mai mult cu cat nora poate proveni dintr-un alt mediu social-economic poate avea un comportament si un sistem de valori si norme diferite de ale soacrei.
Multe soacre intra in conflict cu nurorile si cu proprii fii deoarece:
• Au pretentia sa ocupe exact accelasi rol important in viata fiului lor, uitand ca acesta are acum propria familie si propriile responsabilitati
• Permanent dau sfaturi din pacate necerute avand tendinta de a fi vesnic nemultumite, de a-si critica nora si actiunile acesteia
• Incearca sa isi impuna dorintele si prezenta in viata cuplului manifestandu-si gelozia si atitudinea dezaprobatoare
Cum poti fi o soacra buna
Incearca sa iti primesti nora cu sufletul deschis, eliberat de prejudecati si gelozie, accepta faptul ca nora ta face parte dintr-o alta generatie, ca intelege viata altfel, incearca sa intelegi ca fiul tau o iubeste si o doreste aproape de el, priveste-o ca pe mama nepotilor tai, fii intelegatoare fata de stangaciile ei si nu o face sa se simta vinovata in caz contrar o vei indeparta si mai grav s-ar putea sa il indepartezi si pe fiul tau, deci nu il pune sa aleaga intre tine si el, s-ar putea sa pierzi!
Nu iti impune propriile pareri las-o pe ea sa vina sa iti ceara sfatul, arata-te disponibila si intelegatoare, evita sa iei o atitudine de superioritate, incearca sa iti modelezi o noua viata care sa nu mai fie centrata pe fiul tau,ocupa-te de propria persoana si de propria viata de cuplu.
Nici sa fii nora nu este mai simplu.....

Cand intri in familia sotului te poti confrunta cu un alt model de viata de familie, la care adaptarea nu este intotdeauna usoara. Ca sotie te interpui intr-o relatie mama–fiu bine structurata in care uneori mama primeaza, o astfel de relatie te-ar putea face geloasa.
Soacra stie mai multe despre fiul ei si poti avea neplacuta senzatie ca esti tot timpul comparata cu ea, primesti sfaturi de care poate nu ai nevoie sau cu care nu esti de acord esti criticata iar soacra ta tine cu tot dinadinsul sa iti dovedeasca superioaritatea data de varsta si experienta ei. Are tendinta sa ii ia apararea sotului si atunci cand stie ca acesta nu are dreptate, conflictele care pot intervenii nu sunt cauzate doar de intoleranta si gelozia soacrei ci de multe ori si de greselile nurorii.
• Deseori nora are prejudecati despre “soacra cea rea”
• Din cauza geloziei intra in competitie cu soacra (cine gateste mai bine, etc.) sau mai grav chiar o provoaca la o competitie tacita
• Isi critica soacra in fata sotului
• Nu ii accepta sub nici o forma sfaturile sau nici macar nu le asculta
• Incearca sa il indeparteze pe sot de mama sa, sperand ca astfel viata lor de cuplu va fi perfecta
Daca ai probleme cu soacra, nu uita ca de cele mai multe ori o relatie incordata cu aceasta are consecinte nefaste asupra relatiei cu sotul tau.
De accea incearca sa fi o nora mai buna!
Nu te stradui sa placi soacrei, s-ar putea sa creada ca o lingusesti, mai bine fii tu insuti, dar incearca sa fi toleranta si comunicativa, acorda-i consideratia pe care o merita, este mama barbatului pe care il iubesti si bunica copiilor tai.
Incearca sa gasesti preocupari comune sau lucruri care va plac in egala masura o relatie amicala cu soacra il va bucura pe sotul tau si nu il va pune in neplacuta situatie de a alege intre tine si mama lui.
Ascultai sfaturile si chiar cere-i-le in fond are mai multa experienta in viata de familie si oricum isi cunoaste bine fiul, daca soacra incearca sa se implice prea mult in familia ta incearca sa pastrezi distanta fara a o denigra si fara a provoca conflicte.
Cheia este sa incerci sa te pui in locul celeilalte –ai fost si tu nora odata si stii ce obstacole poti intampina, vei fi si tu soacra si vei simti teama de a-ti pierde fiul.

5 comments:

. spunea...

Vreau să-i mulțumesc foarte mult DR Dawn acuna pentru munca minunată pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să-mi salvez căsnicia, soțul meu a cerut divorțul din cauza micii neînțelegeri în care am avut-o În ultimele luni, nu mi-am dorit niciodată asta. pentru că îmi iubesc atât de mult soțul și toată investiția noastră a fost o asociere în comun și nu vreau să fiu departe de familia mea și de cei doi copii drăguți ai mei. Prietena mea mi-a povestit despre DR DAWN ACUNA și despre cum a ajutat-o ​​cu problemele ei conjugale, așa că a trebuit să-l contactez pentru că vreau să-l opresc pe soțul meu să-și completeze scrisoarea de divorț și vreau să-mi țin familia unită și, după ce am contactat-o. , mi s-a spus ce sa fac si cand urma sa incep sa vad rezultatul, am facut cum mi-a spus DR DAWN ACUNA si dupa cateva zile m-a sunat sotul meu si a inceput sa-si ceara scuze si totul a fost un vis pentru mine si traim cu totii. din nou fericiți împreună datorită DR DAWN ACUNA. Contactați-o astăzi ajutor prin.
*Dacă vrei liniște în casa ta.
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
*Dacă vrei o căsnicie frumoasă.
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan.
*Dacă vrei o vrajă de noroc.
*Dacă doriți să vă îndepliniți dorințele.
Si etc,
Scrie-i Whatsapp: {+2348032246310}
E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

Anonim spunea...

Marea mea mărturie despre modul în care concep cu ajutorul DR DAWN, am reușit să rămân însărcinată, dar mi-a fost foarte greu să rămân însărcinată, am fost diagnosticată cu PCOS și insuficiență ovariană prematură, dar după mulți ani de încercare încă nu a fost posibil concepe până când am dat peste DR DAWN, am cumpărat de la el un medicament pe bază de plante pentru sarcină cu ingrediente naturale și mi l-a trimis prin UPS și după ce l-am folosit așa cum mi-a spus el, două săptămâni mai târziu eram însărcinată și această știre m-a făcut cea mai fericită femeie de pe pământ, am născut un băiețel frumos, tot cu ajutorul lui DR DAWN, sunt însărcinată în 8 luni acum, voi sfătui pe toți cei care caută ajutor pentru a rămâne însărcinată. sau poate pentru a vă împăca cu iubitul sau partenerul lor, puteți contacta acest medic grozav, a ajutat o mulțime de oameni pe care i-am prezentat, este o persoană foarte sinceră și de încredere, scrieți-i pe Whatsapp: +2349046229159

Anonim spunea...

Soțul meu m-a lăsat cu doi copii, m-am simțit groaznic și aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost emoționat în tot acest timp pentru că copiii m-au tot întrebat unde este tata. Mulțumesc Dr. DAWN, pe care l-am cunoscut pe facebook care mi-a adus soțul acasă și a restabilit pacea între noi. Într-o zi fidelă în timp ce navigam pe internet am dat peste câteva mărturii despre Dr. DAWN și am simțit imediat nevoia să-i cer ajutor și acum mă bucur că mi-a ieșit totul până la urmă. Soțul meu este acasă acum cu copiii mei și nu a mai fost niciodată atât de multă dragoste și bucurie în casa mea până acum. Dacă aveți probleme similare,

*Daca vrei sa ramai insarcinata.

*Dacă vrei să restabilești pacea și fericirea în căsnicia sau relația ta.

*Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.

*Dacă vrei să oprești ghinionul sau ai nevoie de ritual pentru a prospera.
Contactați Dr. DAWN, cu siguranță vă va ajuta,
E-mail: dawnacuna314@gmail.com

WhatsApp: +2349046229159

lilian nikky spunea...

Numele meu este lilian N. Aceasta este o zi foarte fericită din viața mea, datorită ajutorului pe care mi l-a oferit Dr.saguru, ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu vraja lui magică și de dragoste. Am fost căsătorit de 6 ani și a fost atât de îngrozitor pentru că soțul meu chiar mă înșela și căuta să divorțeze, dar când am dat peste e-mailul Dr.saguru pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să-și recapete fostul. și ajutați la restabilirea relației. și faceți oamenii să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situația mea și apoi i-am cerut ajutorul, dar spre surprinderea mea mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și iată că acum sărbătoresc pentru că soțul meu s-a schimbat total pentru totdeauna. El vrea să fie mereu lângă mine și nu poate face nimic fără cadoul meu. Îmi place foarte mult căsnicia mea, ce sărbătoare grozavă. Voi continua să depun mărturie pe internet pentru că Dr.saguru este cu adevărat un adevărat vrăjitor. AI NEVOIE DE AJUTOR ATUNCI CONTACTAȚI DOCTORUL SAGURU ACUM PRIN EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau WhatsApp +12098373537 El este singurul răspuns la problema ta și te face să te simți fericit în relația ta.
1 Vraja de IUBIRE
2 CÂȘTIGĂ EX-ÎNAPOI
3 FRUCLE PANTECULUI
4 Vraja de promovare
5 Vraja de protectie
6 Vraja de afaceri
7 Vraja de MUNCĂ BUNĂ
8 Vraja de loterie și Vraja de caz de instanță.

Anonim spunea...

Un mare mulțumire de la Maria Fieraru către DR DAWN pentru că m-ai ajutat să-mi reconstruiesc casa spartă. Incoerența a fost la ordinea zilei în casa și în căsătoria mea. Soțul meu a avut o problemă al naibii și îmi sfâșie carnea de când am început să avem prea multe dezacorduri. În unele zile tocmai a plecat și nu s-a întors decât în ​​ultimele săptămâni. Am fost devastat și am încercat tot ce am putut pentru a remedia problemele, dar nu am reușit. A trebuit să caut ajutor și am fost îndrumat de un prieten să contactez DR DAWN, ceea ce am făcut. Nu am știut niciodată că va fi posibil pentru că problemele persistaseră timp de doi ani întregi. DR DAWN m-a liniştit şi mi-a spus să am încredere în el şi să cred că dorinţele mele se vor împlini. Mi-a reparat căsnicia cu relația sa puternică de reuniune de dragoste și casa mea este din nou grozavă și soțul meu este cu mine pentru a nu pleca niciodată. Contactează-l și tu și crezi că te poate ajuta pentru că nu are înregistrări proaste. Doar WhatsApp-i +2349046229159
sau e-mail-i prin: dawnacuna314@gmail.com

Trimiteți un comentariu