Noul trend 2010: Accesoriile

Renunta la simplitate si mizeaza pe indrazneala. Inlocuieste lantisorul sibtire de la baza gatului cu un colier masiv, din metal si impletituri din textile.Cerceii vor fi, obligatoriu, vizibili. Cauta-i pe cei cu pene, pietre opulente si metale pretioase si alege-i pe cei cu un model elaborat. Culorile dupa care trebuie sa te uiti sunt luminoase si puternice: fuchsia, turqoise, auriu,verde.
Iata cateva modele in materie de accesorii pe care trebuie sa le ai in vara anului 2010:

2 comments:

Anonim spunea...

Ce parere aveti despre handmade? Si ce parere aveti despre accesoriile de aici: www.efrumuseti.webs.com


Simina.

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

Trimiteți un comentariu