Retete culinare: Ciuperci cu smantana

Ingrediente:
1 kg ciuperci,
2 linguri unt,
1 ceaşcă smântână,
1 linguriţă făină,
sare,
mărar tocat.

Mod de preparare
Se aleg ciuperci, de preferinţă mici. Se curăţă, se rup picioarele, iar ciupercile mari se taie în patru sau în mai multe bucăţi, după mărmie. Pe măsură ce sunt curăţite, se pun într-o cratiţă cu apă rece în care s-a pus puţin oţet şi un praf de sare, pentru a nu se înnegri înainte de a fi puse pe foc. Îndată ce sunt toate curăţite, se pun în cratiţă să se înăbuşe, cu unt şi puţină sare. Se amestecă din când în când se fierb până ce apa pe care au lăsat-o este aproape scăzută. Când sunt gata, se adaugă smântâna amestecată cu făină şi se lasă la foc mic până încep din nou să fiarbă. Înainte de a servi, se adaugă puţin mărar verde tocat. În loc de a se amesteca cu smântână, făina poate fi prăjită uşor în unt şi stinsă, adăugându-se apoi smântână. Totul se toarnă peste ciuperci şi se lasă să dea câteva clocote.

2 comments:

epilare cluj spunea...

Suna yummmy:)

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

Trimiteți un comentariu