Trucuri de machiaj pentru fetele brunete

Daca vei invata sa te folosesti de culori, iti poti contura trasaturile, creandu-ti un look exceptional.
Machiajul este perfect pentru a-ti sublinia trasaturile, este o arma secreta la care poti apela oricand vrei sa arati impecabil.
Nuantele pielii variaza, la fel si cele ale parului, si au nevoie de diferite tonuri de culoare pentru a accentua frumusetea naturala, dar si pentru a complimenta podoaba capilara.
Sa gasesti machiajul perfect pentru parul brunet este destul de usor.

Mai intai, trebuie sa cunosti tonurile acestuia: saten deschis, saten cu refleze aurii, saten-ciocolata si satenul inchis, denumit si culoarea bobului de cafea.
In general, brunetele sunt sfatuite sa apeleze la nuante de make-up care sa se potriveasca celei a parului. Adica cele cu parul mai deschis sa foloseasca nuante deschise, in timp ce satenele mai inchise la culoare sa apeleze la umbre cat mai inchise.
Insa, in afara de culoarea parului, nuanta pielii si cea a ochilor este foarte importanta.

Ochii
* Machiajul pentru ochi in culori neutre este ideal pentru brunetele care vor un look natural si, in acelasi timp, sofisticat. In general, mocha si culorile calde de maro prind foarte bine pe toate tipurile de piele si la toate culorile de ochi.
* Make-up de zi. Brunetele cu pielea mai deschisa pot opta pentru nuante de maro deschis si de roz sau piersica, pentru a evidentia ochii. Violetul si tonurile de lavanda accentueaza privirea, in timp ce griul inchis, bleumarinul, verdele si auriul vor da mai multa profunzime.
* Make-up de noapte. Poti incerca nuante mai indraznete, mai aprinse sau smokey eyes. Insa, tine cont de un lucru, cu cat ochii sunt mai dramatici si mai bine accentuati, cu atat restul machijului trebuie sa fie cat mai simplu.

Obraji
Blush-ul este ideal pentru brunete! Obrajii palizi iti pot distruge look-ul, dand impresia de oboseala. Opteaza pentru un bronzer, care iti subliniaza pometii si da un contur placut fetei tale.
Sau alege un blush roz deschis sau piersica, in functie de nuanta fardului de ochi pe care ai ales-o.

Buze
In ceea ce priveste buzele, opteaza pentru culorile calde, in tonuri bogate, nu pentru cele light, incolore...
Pentru machiajul de noapte, alege nuante de ruj gen terracotta, rosu aprins sau grena pentru accentuarea buzelor.
De asemenea, rujurile rosii mate pot fi folosite su pe timpul zilei daca restul machiajului este simplu.
Fereste-te de culorile pale care nu flateaza in niciun fel brunetele.

Ten
Alegerea nuantei potrivite de fond de ten este esentiala pentru a dobandi un look fara de cusur. Cand esti in cautarea unui nou fond de ten testeaza produsul pe pielea ta, la lumina naturala, iar daca nu gasesti nuanta potrivita cere ajutorul beauty adviser-ilor!
Sa nu iti fie teama sa experimentezi noi tente de fundatie, in cele din urma trebuie sa o gasesti pe cea ideala tenului tau!

9 comments:

Man vs Woman spunea...

Nu sunt aici pentru lectii de machiar...doar am trecut sa-ti zic BUNAAAA!!

dulcik spunea...

Buna si tie.O zi buna sa ai

Comma spunea...

Sunt Jennifer, trebuie să fac cunoscută această mărturie tuturor, am fost la alți jucători de vrăji fără să văd niciun rezultat. Tocmai mi-am dorit să vin la tine mai devreme, am primit tot ce e mai bun de la tine. Fostul meu soț a plecat timp de un an și am mers peste tot și alți jucători de vrăji pentru ajutor, dar niciun rezultat până când prietenul meu nu mi-a prezentat White După ce s-a terminat vraja de dragoste, am primit în sfârșit un telefon de la el. Vrajile sale au făcut minuni, iar soțul meu a revenit plin de dragoste. Este un miracol! S-a întors brusc cu flori spunând că ar trebui să-l iert, am fost cu adevărat uimit și șocat când soțul meu a îngenuncheat cerșind iertare și ca eu să-l accept înapoi. trimis la mine și întreaga mea familie .. Și acum sunt încă o dată o femeie veselă. Vă mulțumesc foarte mult Dr. White Pentru toți cei care caută un jucător de vrăji adevărat, trebuie să-l contacteze pe Dr. White On direct pe Whatsapp: +17168691327

. spunea...

Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
* Daca vrei sa ramai insarcinata.
* Dacă doriți să opriți avortul spontan.
* Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
* Dacă vrei să ai o casă fericită.
* Dacă vrei noroc sub orice aspect.
* Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
Ea te va ajuta imediat.
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp: +2348032246310

Elfrida spunea...

M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
*Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
*Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei o căsătorie pașnică.
*Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
E-mail: dawnacuna314@gmail.com

Anonim spunea...

E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Eu sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
*Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
*Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
*Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
*Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
*Dacă vrei o vrajă de promovare.

Anonim spunea...

Mulțumesc DR Ishihara, pentru dragostea și ajutorul pe care mi-l arătați mie și familiei mele. Ești cu adevărat o mamă și îți sunt pentru totdeauna recunoscătoare. Numele meu este Tommy. Această mărturie este una dintre promisiunile pe care ți le-am făcut și sper că o vei putea vedea. Soția mea este viața mea. O iubesc cu tot ce am. I-am dat tot ce puteam să-i dau și i-am arătat cât de mult îmi pasă la ea. a fost, de asemenea, foarte bună cu mine și cu copiii noștri. de fapt, voi descrie căsnicia noastră ca pe o căsnicie perfectă, dar totul s-a schimbat în octombrie 2021. A devenit nepăsătoare cu mine și cu fiul nostru. Am întrebat-o unul câte unul ce este în neregulă, dar nu a spus nimic. Pe scurt, ne-a părăsit pe mine și pe fiul nostru în ianuarie 2022. Aproape am înnebunit, fiul nostru s-a rătăcit. Acestea au fost vremuri foarte groaznice pentru mine. Până săptămâna trecută, am vorbit cu un coleg din biroul meu despre problema mea și mi-a spus despre doctorul Ishihara, că i-a ajutat prietena și i-a salvat căsnicia în trecut. Chiar nu cred în lucrurile spirituale, dar am decis să încerc. Dr Ishihara mi-a spus cauza problemei și a reușit să obțină o soluție în câteva zile. Băieți, soția mea a venit acasă cu mine și familia noastră s-a reunit. În urmă cu câteva zile, doamna care a cauzat problema a venit la noi să-și mărturisească faptele rele și să ne ceară iertare. Familia mea îți este veșnic recunoscătoare, mamă Ishihara. Iată adresa ei de e-mail: ( findritualforlife@gmail.com )
Whatsapp: +2349046229159
Vă rog, băieți, ajutați-mă să împărtășesc asta până ajunge la doctorul Ishihara. De asemenea, o puteți contacta pentru ajutor.

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

Anonim spunea...

Am avut inima zdrobită în ultimele 9 luni după ce David s-a despărțit de mine, dar după ce am văzut mărturiile unor oameni despre Dr. DAWN, am fost foarte încântată să-i cer ajutor. Mi-a explicat tot ce trebuia furnizat pentru a efectua vraja de împăcare și am avut încredere în el din toată inima. În exact 3 zile, iubitul meu, care m-a bântuit luni de zile, m-a sunat de 17 ori pe loc. Am fost șocat pentru că el a fost cel care m-a blocat și s-a mutat. Acum suntem fericiți împreună și așteptăm primul nostru copil împreună. Vreau să-l apreciez pe dr. DAWN pentru marele său ajutor și, de asemenea, să alertez publicul despre acest om grozav. Contactează-l personal dacă ai nevoie de ajutorul lui pentru a te reuni sau pentru a rămâne însărcinată sau poate ai nevoie de alte ajutoare.
Whatsapp: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com

Trimiteți un comentariu